{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Sorte Grand Danois (Opdrættere) {{forumTopicSubject}}

Tjalfes Grand Danois veninde Tello og vores mange årige feriebarn, på næsten 10 år blev lige aflivet i fredags. Hun blev pludselig dårlig om aftenen og det viste sig at hun havde fået en mavedrejning og flere organer begyndte at stå af.
Hun har haft et langt og godt liv, men det er nu forfærdelig trist alligevel. Hvis nogle vil se hende er der billeder af hende inde på Tjalfes profil, hun var harlekin.

Hendes familie vil gerne ha´Grand Danois igen og kunne godt tænke sig en sort hanhund. Og dt skal være med DKK tavle.
Er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode opdrættere/Kenneler som avler sorte GD´ere?

Jeg ved godt at jeg kan finde opdrættere via GD bladet/hjemmeside, men er der nogen der kan anbfale bestemte steder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorte Grand Danois (Opdrættere)
  • #1   16. okt 2007 Tak for svaret, det vil jeg bringe videre til dem. Jeg tror nu heller ikke at den nødvendigvis skal være helt sort, det gør nok ikke noget med lidt hvidt på brystet eller lignende.
    Jeg tror helt sikkert at de vil prøve at kontakte dem du foreslår, når de lige har sundet sig lidt.

• #2   16. okt 2007 Ja, det var trist, vi tuede begge to da hun ringede og fortalte det. Men det var godt at det gik stærkt tilsidst og at hun havde et langt og dejligt liv.

Familien ringede til mig ved 23 tiden og spurgte om jeg vidste hvad der kunne være galt med Tello, for hun var pludselig begyndt at prøve at kaste op, men der kom kun slim ud og hun virkede rigtig skidt.
    Jeg var slet ikk i tvivl om at dt var en mavedrejning og jeg fik dem sendt til dyrlægen med det samme. Ved 1 tiden ringde de så og fortalte at hun var blevet aflivet. Så det gik rigtig stærkt. Hun havde haft det fint hele dagen.
    Kl. 4 samme nat skulle de til Norge, så alt var kaos. Men de er taget afsted om ikke andet for deres datters skyld, så jeg håber de får en nogenlunde ferie alligevel.

• #3   16. okt 2007 De fortalte bagefter at de egentlig godt havde en fornemmelse af at det var mavedrejning, men at de nærmest ikke ville indse det og ringede til mig og håbede at jeg bare ville sige at alt var godt.
    Hendes mave var også udspilet da de nåede dyrlægen, så det siger lidt om hvor stærkt det går med sådan en mavedrejning.

• #5   16. okt 2007 Mette Chellie - Tak for det, jeg har godt set at de har sorte ind imellem. Jeg vil lige skrive dem på listen og fortælle familien om dem når de kommer hjem fra ferie. (o:

• #6   16. okt 2007 Bella er godt nok nuttet. (o:

• #8   17. okt 2007 Tillykke med det, det er jo dejligt. (o:

Kommentér på:
Sorte Grand Danois (Opdrættere)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce