Sorte Grand Danois (Opdrættere) {{forumTopicSubject}}
Tjalfes Grand Danois veninde Tello og vores mange årige feriebarn, på næsten 10 år blev lige aflivet i fredags. Hun blev pludselig dårlig om aftenen og det viste sig at hun havde fået en mavedrejning og flere organer begyndte at stå af.
Hun har haft et langt og godt liv, men det er nu forfærdelig trist alligevel. Hvis nogle vil se hende er der billeder af hende inde på Tjalfes profil, hun var harlekin.
Hendes familie vil gerne ha´Grand Danois igen og kunne godt tænke sig en sort hanhund. Og dt skal være med DKK tavle.
Er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode opdrættere/Kenneler som avler sorte GD´ere?
Jeg ved godt at jeg kan finde opdrættere via GD bladet/hjemmeside, men er der nogen der kan anbfale bestemte steder.
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 188 Svar: 1.916
Jeg tror helt sikkert at de vil prøve at kontakte dem du foreslår, når de lige har sundet sig lidt.
sep 2004
Familien ringede til mig ved 23 tiden og spurgte om jeg vidste hvad der kunne være galt med Tello, for hun var pludselig begyndt at prøve at kaste op, men der kom kun slim ud og hun virkede rigtig skidt.
Jeg var slet ikk i tvivl om at dt var en mavedrejning og jeg fik dem sendt til dyrlægen med det samme. Ved 1 tiden ringde de så og fortalte at hun var blevet aflivet. Så det gik rigtig stærkt. Hun havde haft det fint hele dagen.
Kl. 4 samme nat skulle de til Norge, så alt var kaos. Men de er taget afsted om ikke andet for deres datters skyld, så jeg håber de får en nogenlunde ferie alligevel.
sep 2004
Hendes mave var også udspilet da de nåede dyrlægen, så det siger lidt om hvor stærkt det går med sådan en mavedrejning.
sep 2004
sep 2004
sep 2004
Sorte Grand Danois (Opdrættere)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside