Løvbakke-hundene

Løvbakke-hundene

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

øv for en træls dag øv for en træls dag

Hej alle sammen....
Den her dag har jeg helt lyst til at slette fra kalenderen.. Min dejlige lille hund Bounty begyndte lige pludselig at drikke virkelig meget vand, her for en lille uge siden...
Han kunne nemt tømme 3-4 skåle om dagen.. Først ringede jeg til en dyrlæge og fik at vide at han sikkert havde spist et eller andet mena vi havde været ude og gå, og sikkert fået en simpel forgiftning.. Altså ikke noget som jeg skulle tænke yderligere over.. Hmm.. jeg syntes det lød rigtig mærkeligt og slog mig ikke helt tilfreds med denne besked, så kontaktede en anden dyrlæge som sagde at jeg skulle komme med det samme...
Bounty og jeg tager til dyrlægen og han får taget nogle blod prøver og en urin prøve, og dyrlægen fortæller mig at det kunne være noget med nogle af hans organer....
Øv for en besked... Vi holder humøret oppe da dyrlægen alligevel ikke kan gøre mere den dag.. Svaret på blodprøven og urin prøven ville nemlig først komme dagen efter.... altså i dag....
Vente tiden var lang med vi holdte humøret oppe....
Så kunne jeg endelig ringe.... Jeg fik denne besked at min lille elskede hund har fået en voldsom infektion på nyreren... Jeg blev så ulykkelig og kunne næsten ikke gennemføre samtalen med dyrlægen så han bad mig til sidst om at komme der ud...
Bounty er kommet på pencilin i dag og en skåne kost som skulle være rigtig go til han nyrer... i de næste 10 dage kan jeg ikke gøre andet end at give ham den pencilin og ellers lave det jeg plejer med ham... først derefter kan de se på de nye blodprøver der skal tages om nyreren har taget skade og om han skal indlægges...
Jeg er så ulykkelig og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. jeg ved godt at jeg heller ikke skal tage sorgerne på forskud, men hvor gør det bare ondt....
oven i alt det her viser det sig at hans sygdom måske kan skyldes at den lejlighed jeg bor i har fugt problemer, hvilket er noget min udlejer har lovet at ordne siden jeg flyttede ind.. ( for 2 år siden).
Jeg er så rasende og frustreret over hele situationen da man ikke bare lige kan flytte fra den ene dag til den anden, og hvad nu hvis lille bounty bliver mere syg af at være her... Øv hvor er det hele bare træls...
Dyrlægen sagde til mig at der er mange hunde der får et godt liv selv om de har problemer med nyreren, så er der nogle af jer der har en hund med sådan et problem?
Jeg håber at i alle vil krydse fingre for at han får det godt igen...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv for en træls dag
  • #2   18. okt 2007 Tina G: Ja kunne godt se at du også fik tårer i øjnene i går da jeg snakkede med dyrlægen.. men det var bestemt heller ikke den besked jeg havde regnet med...
    Og ja men om 10 dage håber jeg virkelig også at Bounty er helt på toppen igen...

• #3   18. okt 2007 En rigtig pastasalatdansker: Ja men min udlejer har været der i dag for at kigge på det han er blevet kontaktet... Og ved ikke lige hvor meget kommunen kan gøre eftersom at det er privat det er lejet...

• Line S
    Line S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #4   18. okt 2007 Hej Jannie & Bounty.. Det er vi virkelig ked af at hører.. Synes ellers han virkede frisk nok igår da vi mødte jer i hundeskoven.. Håber at han snart kommer oven på igen..

Bare lige for at være sikker, men ved du om det er noget der smitter..?

God bedring fra Molly og Biiancae..

• #5   19. okt 2007 Line S: Nej det er ikke noget der smitter for så havde jeg slet ikke taget Bounty med ud i skoven.. de ting har jeg undersøgt... Og bounty skal lave de ting han plejer for han er jo sådan okay frisk og han har ikke ondt nu hvor han får han medicin..

• Line S
    Line S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   19. okt 2007 Det var nu heller ikk for at beskylde dig for noget. Håber jeg da os du ved.. Vi er kun glad for, vi stadig kan møde Bounty ude i skoven..

• #7   20. okt 2007 Vi håber på det bedste for jer begge. håber da han har det bedre.

Hils Bounty og giv ham et knus.

• #8   24. okt 2007 Vi blev da helt kede af det da vi hørte at Bounty er syg smiley
    Håber snart at han bliver frisk igen og kommer sig helt over det.

MVH
    Mitzie, Suni og Lisa

• #9   14. nov 2007 Heyy

Hvordan gik det følgende tjek up hos dyrlægen med ham? j

• #10   15. nov 2007 hey alle sammen...
    Jamen jeg har rigtig gode nyheder... Bounty fik taget nye peøver i mandags og hans tal er så pæne nu at der ikke skal videre behandling til... han er stort set blevet rask igen så det kunne jo bare ikke være bedre..

• #11   18. nov 2007 i kan også tro at jeg var glad da jeg fik denne besked fra dyrlægen... jeg skal dog stadig tænke over hvad jeg giver ham at spise i det næste stykke tid, men det betyder jo heller ingenting.. det er da det mindste problem i hvert fald.. Er glad for at min lille figther har det godt...

Kommentér på:
øv for en træls dag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce