{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Øv øv øv for en tur hjem {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg er netop kommet hjem fra min veninde. Da vi er kørt ud fra beboelses området, springer en kat pludselig ud foran bilen - og gunk sagde det. Jeg skynder mig at stoppe bilen og løbe hen for at sikre mig, at den nu er død. Den var "heldigvis" død, men puha for et grimt syn. Ramt lige i hovedet. Jeg får tjekket halsbåndet, der dog er uden nummer eller navn. Tænker at den må være fra et af de nærtliggende huse og banker på. Får fat i en mand som tror han ved hvem ejeren er. Får banket på hendes dør og da hun åbner hører jeg hende om hun har en lille hvid, langhåret kat med blåt halsbånd med et hjerte. Ganske rigtigt var det hendes kat. Forsøger på bedst mulig vis, at fortælle hende at jeg er frygtelig ked af det, men at jeg desværre har kørt hendes kat ned. Det var ret svært at få ord frem uden stemmen knækkede over... Jeg sagde, at vi havde lagt den ind til siden, men at det ikke var noget kønt syn. Og at den var død på stedet. Føj for en oplevelse.... Har aldrig kørt noget ned. Er temmelig rystet. Ved hvor hårdt det er at få overbragt den nyhed. Jeg er dog glad for, at jeg fik fat i ejer, så hun i ihvertfald ved det.

Øv øv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv øv for en tur hjem
  • #1   4. sep 2013 Sikke dog en kedelig oplevelse. Det er hvad der kan ske når katten er ude smiley
    Men stærkt at du tog ansvar, og fortalte ejeren det.


  • #2   4. sep 2013 Et uheld er et uheld meb at du tog dit ansvar bevist er sQ flot.

  • #3   4. sep 2013 Stemmer i med de andre, det var et uheld og du har handlet efterfølgende til UG

  • #4   4. sep 2013 Uh ha hvor jeg føler med dig. Det er en øv oplevelse smiley
    Jeg kørte den anden dag forbi en kat der lå på fortorvet og sprællede fordi en kone havde kørt den over. Vendt bilen og kørte op bag hende, og fik spurgt om det var hende der havde kørt den over. Det var det, men i stedet for at sørge for den døde helt med det samme havde hun ringet til nogen. Blev helt paf men da jeg nåde hen til katten var den "heldigvis" død smiley men det var dælme ikke et rart syn. Gik rundt til husene omkring, men der var ikke nogen der kendte til den smiley


  • #5   5. sep 2013 Øv hvor trist.. Det ''eneste'' jeg har pløkket ned er en fasan.. Men de ber nærmest også om at blive kørt over..

    Men hvor er det flot af dig at du tog dig tid til at finde ejerne.. smiley


  • #6   5. sep 2013 Engang kørte jeg bag en bil der nakkede en kat. Han kørte videre. Jeg stoppede. Hun var så ikke død.Så jeg ræsede til nærmeste dyrlæge hvor hun blev aflivet.Dyrlægen kunne se hun havde killinger der stadig diede så jeg tog et bilede og så gik jagten ind på det landsted hun kom fra. Til sidst kom jeg ind på en gård der genkendte hende og vidste hvor hendes killinger lå. De ville tage sig af det.
    Et år efter fik jeg en ny veninde , det viste sig det var hendes forældres gård og hun kunne fortælle at de havde taget killingerne ind for at flaske dem , men at kattens tvillingesøster havde stjålet dem en af gangen og båret dem ind til sine egne killinger så hun havde overtaget dem helt. smiley Så man skal ALTID være sit ansvar bevidst.
    Thumbs up til dig for at handle sådan! Damen har garanteet sat pris på at få at vide hvad der er blevet af den og at den er død med det samme.


  • #8   5. sep 2013 Sarah
    Wow det var noget af en tilfældighed med veninden smiley Dejligt det endte godt


  • #9   5. sep 2013 Maria: meget tilfældigt:) Men også rart at få en afslutning på historien.

Kommentér på:
Øv øv øv for en tur hjem

Annonce