{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Nyt emne ! {{forumTopicSubject}}

Nå, godt nok var det ikke mig , der vandt, men har fundet på en rigtig god idé til et nyt emne...

Vi har ikke hørt noget fra vinderen (kan ikke huske hvem det var), så medmindre vedkommende protesterer højlydt, tager jeg denne uges emne, hvis det er i orden, fik nemlig en rigtig fin idé til et emne... så vi kommer lidt i gang med fotografiapparaturerne igen smiley Protester, hvis I er uenige.

Denne uges emne er <b>dyrebørn</b>.
Jeg opsnappede noget om parring og hvalpe som idé til næste emne i en anden tråd, men det er jo ikke alle der kan være med der, så fik jeg denne idé, der gør det lidt mere tilgængeligt for de fleste (f.eks. mig). I kan bare grave i arkiverne, det behøver ikke at være helt up to date smiley

Billedet sendes til vd_stengaard@hotmail.com
Deadline for indsending af billeder er <b>søndag d. 4. okt. kl. 18.00</b>, herefter kan der stemmes til <b>onsdag d. 7. okt. kl. 18.00</b>.

Den oprindelige vinder og dermed hende (/ham) der har retten til at vælge nyt emne skal bare sige "hov, stop - jeg har altså et emne", og så er det dét, der tæller. Hvis ikke... så er dette emne bare lidt til ventetiden smiley

Mvh.
Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt emne !
Kommentér på:
Nyt emne !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce