{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Min hund gøer hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er lige flyttet i en ny lejlighed, hvor der medfølger en lille have. Men mit problem er at min lille papillon hvalp gøer af alt, nogle gange vidst også bare for at gø.
Jeg kan ikke lukke hende der ud alene, da hun gøer, og det er jo ikke godt når der er naboer. Men hvis jeg siger nej til hende, som jeg har fået at vide at man skal, gøer hun bare endnu mere.
Frygter at de kan bede mig om at komme af med hende eller blive smidt ud.

Er der nogle som vil og kan hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gøer hele tiden.
  • #1   4. nov 2007 Inden vi flyttede ind, var jeg her ude med hende næsten hver dag for at hun kan vænne sig til det nye. Men jo det er en meget hidsig race,. Connie J: Jeg vil da gøre et forsøg med det. Lige nu kommer hun nemlig ikke de fleste af gangene når vi kalder hende ind.

• #2   4. nov 2007 Jeg var ude med hende for lidt siden, hvor jeg gav hende en godbid hvergang der kom nogle eller en eller anden lyd, så hun fik en godbid inde hun begynder at gø, tror i at det er godt eller skal det være anderledes?

• #3   4. nov 2007 Ps Min villemo er meget hidsig og agressiv, især over for fremmede, ved ikke om det har nogen betydning?

• #4   4. nov 2007 Altså lige fra starten har hun bidt ud efter fremmede, som ville snakke med hende, (folk hun ikke havde mødt), men der er intet over for fremmede hunde, dem er hun bedste venner med, med det samme. Men dyrlægen siger at hun er utrolig agressiv osv, men jeg vil ikke kategorisere hende værre end andre hunde. Men hun har bidt en person, og bidt efter dyrlægen, hun får nogle gange nogle "anfald" hvor hun bider efter os, hvis hun ikke får sin vilje. Har læst hundebøger osv, og læst inde på vi med hund, og set de programmer.

• #5   4. nov 2007 Men dem som hun kender, er hun den kærligste hund nogensinde. Men hun er langtid om at "godkende" folk, før hun ikke gør af dem, og bider efter dem.

• #6   5. nov 2007 har en mopsepige på 8 måneder og hun gøer også af ALT selvom der ikke er noget som helst at gø af og har prøvet og sætte mig hos hende og snakke stille og diverse råd til hun skal stoppe og ja hun er pænt ligeglad bare hun kan skælde ud, og kan følge dig i det med naboer boer i et villakvarter og har have til begge sider. har stadig ikke fundet den rigtige løsning til hvordan hun kan stoppe det larm.

• #7   5. nov 2007 Min Odin kæftede også op af alt der rørte sig på den anden side af hækken. Jeg har fået det dæmpet meget ved at går med i haven, og med det samme han gøer, siger jeg tak og går hen til ham. Det har fået ham til at slappe af og overlade det "farlige" på den anden side af hækken til mig. Jeg tror simpelthen han kaldte på mig for at fortælle der var noget på den anden side, og når jeg havde tilkendegivet at det var ok, så tav han. Jeg følte mig meget dum de første gange jeg stod og råbte, taaak Odin, men det virkede altså, nu gøer han mest når naboens hunde starter og det afbrydes af en Odin kom, og så kommer alle 3 styrtende ind, og jeg lukker døren smiley

• #8   5. nov 2007 Hvad med at kontakte en adfærdsbehandler der kan hjælpe dig.Det lyder til at det er en hund der er forkælet og ikke rigtigt ved hvordan den skal opføre sig,og det er både synd for hunden og dig.

• #9   6. nov 2007 Jeg tror ikke at hun synes at det er farligt, for det virker ikke så'n på hende. Og det hjælper ikke at jeg sidder der ude med hende, kun hvis jeg begynder at lege med hende, så måske keder hun sig, men hun gøet også selvom at der ikke er noget.

• #10   7. nov 2007 samme problem her der behøver ikke være nogen larm det kommer af den blå luft at hun skælder ud til alle sidder..

• #11   7. nov 2007 Det er rigtigt irriterende, jeg kan sidde derude og snakke med hende, og lige pludselig farer hun op og giver sig til at gø, uden grund.

Kommentér på:
Min hund gøer hele tiden.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce