{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Min hund gøer hele tiden {{forumTopicSubject}}

Min hund gør rigtig meget. Min hund er ca 9 måneder gammel.

Hun gør hver gang hun er ude i haven, fra bare den mindste lyd, og det virkeligt irreternede og ved ikke hvad jeg skal gøre. Og oven i det er hun aggressiv imens hun gør hun prøver at bide/nappe efter når man går ud i haven, og hun lytter ikke til mig.

Det er så grænseløst irreterende for vi bor i rækkehus og naboerne er begyndt at klage over hende. Har prøvet at tage hende ind og aflede hendes opmærksomhed men, hun vil ikke lege eller noget, er begyndt på at skælde hende ud for ved virkelig ikke hvad jeg ellers skal gøre.

Håber virkelig i kan hjælpe mig ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund gøer hele tiden
  • #1   19. sep 2014 Måske I skulle prøve at gå til lydighedstræning med hende, pøj pøj med det smiley

  • #2   19. sep 2014 Gå med hende ude i haven ... hver gang hun begynder så hen til hende og sig nej, straks hun stopper ros, godbid ... det tager enormt langt tid og skal sikkert gentages... men det kan virke

  • #3   19. sep 2014 Du går hen og henter hende hver gang hun gør. Du skal ikke skælde ud, ikke sige noget. Så tager du hende med indenfor og lukker ud til haven. Så går du videre med det du var igang med. Efter ca. 5 minutter lukker du hende ud igen. Hvis hun laver det samme nummer, henter du hende igen og tager hende ind. Og det fortsætter du med. På et tidspunkt finder hun ud af at det "sjove" med at være i haven slutter, så snart man gør, så det kan ikke betale sig. Hunde gør kun hvad der kan betale sig.

    Jeg er uenig med Hanne (ikke tit det sker smiley ). For med Hannes metode lærer du hende at for at få en godbid skal hun gø.

    Brug 1 weekend på det og vær konsekvent...... HVER gang uden at blive irriteret!!


  • #6   19. sep 2014 ts skriver at hunden ikke lytter til hende, at hun napper ud efter hende i haven, sådan noget kan en god gang lydighedstræning godt hjælpe på, samarbejde! smiley

  • M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #7   19. sep 2014 Hunden lærer nok ikke at stoppe med lige det der, ved at gå til lydighedstræning men måske hendes gø'en kan hænge sammen med andre ting der er galt, og ved at gå til træning (det rigtige sted) lærer man en masse ting, der i sidste ende kan være en hjælp til at stoppe det nuværende problem. Det bliver ret sikkert ikke det sidste problem i har med hende, derfor er træning et god ide!

    Da vores hund var sådan der var det fordi han var stresset, og følte, at alt hvad der foregik ude i verden var noget HAN skulle se på, og problemer HAN skulle løse. Det var fordi jeg ikke var en god nok "leder" og gjorde mange mange små fejl, fordi jeg ikke vidste bedre.


  • #8   19. sep 2014 http://youtu.be/1R199-MQW60

Kommentér på:
Min hund gøer hele tiden

Annonce