{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Svigermor altså.... {{forumTopicSubject}}

Svigermor kommer på besøg og finder svigerdatteren liggende nøgen på sengen. hvad laver du dog der spurgte hun. Jeg venter på min mand svarede svigerdatteren. Skal du ikke have noget tøj på? spurgte svigermoren. Jeg har da tøj på...Det her er min mest sexede natkjole svarede svigerdatteren - Og jeg ville sætte pris på om du gik hjem nu. Min mand kan være her når som helst. Da svigermoren kom hjem tog hun alt tøjet af og lagde sig på sengen. Da hendes man kom hjem sagde han: hvorfor ligger du der helt uden tøj på? Jeg har da tøj på! svarede hun, - det her er min mest sexede nat kjole. Så trænger den godt nok til at blive strøjet!! sagde han.


En mand skal lige til at slå en flue ihjel, da den siger at den er en trylleflue og at han får 3 ønsker. Han skal bare vide at uanset hvad han ønsker så får hans svigermor 10 gange det samme. Ok siger manden på trods af at han er godt træt af sin svigermor. Som mit første ønsker vil jeg have 10 mil. kroner. (svigermor får 100 mil.. kr.) Som mit andet ønsker vil jeg have en lækker Porsche (svigermor får 10 Porscher) Som mit sidste ønske vil jeg have en lille bitte hjerneblødning..


Et ægtepar havde været ude for en forfærdelig ulykke. Konens ansigt var blevet forbrændt. Lægen fortalte manden, at han ikke kunne tage noget af konens hud fra hendes krop, da hun var alt for tynd. Så manden tilbød at donere noget af hans hud. Men det eneste hud, som lægen mente han kunne bruge, kom fra mandens baller. Ægteparret blev enige om ikke at fortælle nogen, hvor huden kom fra og bad lægen om også at holde det hemmeligt. Efter operationen var alle forundret over, hvor smuk damen var blevet. Hun var flottere end hun nogensinde havde været. Alle hendes veninder og slægtninge blev ved med at fortælle hende , hvor køn hun var blevet. En dag da hun var alene med sin mand tænkte hun, at hun ville udnytte chancen til at takke ham. Hun sagde: - Åh skat, jeg ved ikke, hvordan jeg nogensinde skal kunne gøre gengæld. - Jamen skat, svarede han, det skal du ikke tænke på. Jeg får al den tak jeg har brug for, hver gang jeg ser din mor kysse dig på kinden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svigermor altså....
Kommentér på:
Svigermor altså....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce