{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

besøg af svigermor :-( {{forumTopicSubject}}

i weekenden skulle vi holde fødselsdag for min datter, der blev 11 år.
hele svigerfamilien var inviteret. så Benjii skulle vise sit værd, da han er lidt for god til at gø af fremmede, dog var jeg ved godt mod, da det var gået til UG dagen før, hvor klassen var til aftenhygge.

Benjii gøer en smule af dem da de vader ind. Men ikke meget og jeg blev så stolt af min lille hund.
svigermor/far har en plejedatter på 2 år der bliver pakket ind i vat, hun bliver placeret på gulvet af svigerfar, der er en rar mand. Men da svigermor ser barnet gå mod (men forbi) Benjii, nærmest skriger hun: Gå IKKE hen til den HUND, den BIDER dig!!!
Der må jeg jo så sige til hende at det gør han altså ikke...
hendes svar til det er bare: nå.
hun står lidt og kigger på ham og siger så: Sikke grim han er!
(ih tak skal du have din møg k*lling!)

Lidt senere skal hun så høre hvad han er for een?
Jeg fortæller at han er en blanding af Podengo og dansk/svensk gårdhund, hvortil hendfes svar er: Nå! så han er ikke ægte.....

Og for det ikke skal være løgn fik vores helt nyt trægulv lige samme tur....:
hvad er det for et gulv?
det er laminat.
så det er ikke ægte?

arg! hader den kvinde mere og mere for hver gang jeg er sammen med hende (heldigvis er min mand og svigerindes mand enige med mig)

det skal siges at min mands lillebror forsvarede Benjii og sagde at han altså ikke kunne se at han var grim.

Og Benjii var bare en super dejlig hund, der gik rundt ved bordet og ledte efter tabte krummer eller et lille klap. Og han regnede hurtigt ud at hvis man hoppede op til svigerfar fik man et lille klap.

elsker sq den hund smiley

sorry, det blev lidt langt, havde lige lidt jeg skulle af med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  besøg af svigermor :-(
  • #1   9. maj 2011 Ej altså. Kan det dog blive værre?!

    Som du selv siger, sikke en møg k*lling!


  • #2   9. maj 2011 Der er altid én der absolut skal pille andre ned - sådanne mennesker er ikke værd at samle og bruge energi på

  • #3   9. maj 2011 Sikke dog en træls svigermor at have! Det må sgu være svært at holde hende ud. Er glad min svigermor ikk er sådan. Hun er nok noget af det sødeste der findes smiley

  • #4   9. maj 2011 Har selv et svigermonster.. Gud, hvor ville man ønske man kunne placere dem på sydpolen, og ikke høre mere fra dem..

  • #5   9. maj 2011 Årh kan godt forstår at du ikke kan synes om hende jo flere gange du møder hende, hvis hun er sådan!

    Håber hun får rent besked om hvordan man endelig skal opføre sig, og at nogen meninger skal holdes for sig selv!

    Håber det bliver forbedret! smiley


  • #8   9. maj 2011 jeg elsker min svigermor smiley hun er bare den sødeste

    sådan en ville jeg ønske du havde


  • #9   9. maj 2011 tark :o)
    hvor er i bare søde...

    .::$::. Reiki Master .::$::. gør jeg skam heller ikke, har kun den ene smiley

    Nikita H enig!!!

    ?~KHH©~? H min mand fortæller hende en ting eller to en gang imellem, men vi har efterhånden accepteret at det bare er sådan hun er....

    Ulla M hun har været min svigermor de sidste 12 år, men hver gang man møder hende håber man da hun kan sige bare lidt pænt

    susanne nila & messi N ja tak smiley plejer gerne at sige til min svigerindes mand, at hvis ikke det var samme svigermor, kunne vi godt bytte smiley bytterhende gerne ud med en tom pose gamle gnaskede karameller


  • #10   9. maj 2011 Hun burde have at vide hun har et grimt mundtøj ;oP så kan hun lære det kan hun ;o) måske....

  • #12   9. maj 2011 hvorfor er det, at man bare skal finde sig i alt fra sin svigermor?

    åh din stakkel.... smiley
    og han er bestemt ikke grim... han er da en lille charmetrold smiley


  • #13   9. maj 2011 Uhh.. Sådan en kvinde fik ikke lov at komme i mit hjem. Familie eller ej !

  • #14   9. maj 2011 hun lyder som et skrækkeligt kvindemenneske, din stakkel og din hund er bestemt ikke grim

  • #15   9. maj 2011 ulla... ja, men man vælger jo ikke sin kæreste ud fra hvem hans mor er smiley

    A&D - Enzo SBT - Vi har flere gange haft afbrudt kontakten, men for børnenes skyld genskabt den.

    Rotterne Vi kan skam godt bytte........ Det første min svigermor sagde da hun mødte mig for aller første gang, da jeg var 16 år, til hendes søn: Hun har jo end ikke en uddannelse, ej heller har hendes forældre, der oveni købet er skilt... hvad vil du dog med hende?

    hvis ikke min svigerfar og begge mine "svogere" var så fine folk, ville jeg slet ikke kunne holde det ud... Men det hjælper lidt, når man kan se på svigerfar at han bestemt ikke synes det der lige kom ud af hekse-munden var OK!


  • #17   9. maj 2011 hold da op sådan kan man da ikke sige når man ser svigerdatteren føste gang.. ja eller det kan man da aldrig.. håber da godt nok ikke det bliver sådan når jeg skal se svigerfamilien og præsentere familien..

  • #19   9. maj 2011 godt at høre man ikke er den eneste.... men føler da voldsomt med jer andre smiley

  • #20   9. maj 2011 smed forresten da lige et par videoer op af Benjii smiley hehe, han tror snart det er kameraet der er hans bedste ven, så meget som jeg fotograferer ham smiley

  • #23   10. maj 2011 Kira smiley tja.... det kan være en svær balancegang at komme godt overens med familie/svigerfamilie...

    du kan tro vi flere gange har tænk over om hun er det værd.... Og især nu hvor vores store børn (9 og 11 år) heller ikke kan lide hende...... Men det er "kun" hende. Min svigerfar er jo en helt fornuftig mand.... var det ikke for ham, havde vi for længst stoppet al kontakt.
    - Jeg har flere gange tænkt at det ville være så meget lettere hvis de var skilt... men det kan man jo ikke være bekendt end at tænke


  • #24   10. maj 2011 Uhhh sådan en mokke. Hun er vel tilfældigvis ikke en af dem med forlorne tænder eller permanentkrøller?? " Hvad er det for nogle krøller"? "Nå så er de ikke ægte"?

  • #25   10. maj 2011 margit... nej, desværre.. hehe.... hun er ikke mere end 45 år.
    men driller hende da jævnligt med hendes BogO fjernsyn på 20 tommer..... der har ærespladsen i stuen :oP
    Og hendes GRIMME lamper, der i hendes øjne er smukke, fordi en eller anden tosse har vurderet dem til 12.000 kr stk....

    Min svigermor er typen der kigger på prisen, før hun siger om vare er god/dårlig... jo dyrere, jo bedre *ruller øjne*


  • #26   10. maj 2011 Det lyder svært bekendt ;O)

  • #27   10. maj 2011 hm....... det var da ærgerligt smiley

  • #31   12. maj 2011 rikke... du kan tro det kommer på tale ofte. Og er faktisk sket 1 gang at hun blev smidt ud!
    Hun kunne ikke acceptere at vi havde valgt at gøre vores hus røgfrit, mens vores yngste datter var lille. Hun vadede lige ind med sin cigaret, på trods af min mand mindede hende om det da hun stod i haven, så gik min mand ind til hende og sagde, det var enten hende eller smøgen!!! - det skal lige siges det var sommer og godt vejr udenfor, så vi var bestemt ikke urimelige.


  • #33   13. maj 2011 tja... Jeg havde ikke holdt min ud en hel måned, det er helt sikkert.... børnene ville også blive kede af det, hvis det skulle ske

Kommentér på:
besøg af svigermor :-(

Annonce