{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundekamp!!!!
  • #2   15. nov 2007 Pu ha, sidder helt og hyler. Sådan noget svineri. Ville så gerne have fat i de idioter der gør sådan mod de stakkels dyr. Så skulle jeg f***** skulle jeg.!!!!

• #3   15. nov 2007 hundkamp er desværre meget populære hos nogle mennesker som efter min mening få fejle et eller andet psykisk..

• #4   15. nov 2007 Fatter ikke hvorfor folk syntes det er så sjovt med hundekamp det er så synd for hundene + de hunde der bliver brugt til at fremstille en kamphund

• #6   15. nov 2007 De skulle have samme behandling som de giver de hunde de bruger til at fremstille en kamphund.....de hjernedøde idioter. Undskyld mit sprog, bliver så harm.

• #8   15. nov 2007 Fy for helvede.... Jeg nåede så at se 30 sek. Sidder og tuder nu. Kan virkelig ikke klare at se sådan noget.
    IDIOTER der udsætter deres hunde for sådan noget!

• #9   15. nov 2007 forbandet svineri, de mennesker skulle ikk gå frit dundt, men tortureres til døde som de gør med deres hunde. Hold øjene åbne derude, for det sker alle steder. Vi hørte hunde gø en aften, og jeg kan godt høre forskel på slagsmål eller almindelig gøen. Ringede til politiet som tog det alvorligt og fulgte op på det. Var rystet over det skete så tæt på os.

• #10   15. nov 2007 For bib da hvad sker der lige for dem, sidder her med tåre der løber ned af kinderne for sådan kan man sku ikke behandle hunde, jeg ville ønske man kunne gøre noget mere, man skriver den ene gang efter den anden under ved folk der prøver at få lavet mere dyre politi men der sker ingen ting man ser det i tv, høre om det i radioen. Men nej der sker ikke en skid for i manges øjne er en hund blodt et dyr, som man kan gøre vid hvad man lyster.

VI må sku snart få sat en stopper for det bare tag denne sidde her er vi jo mange hunde elsker vi må snart kunne finde ud af stå sammen så vi kan få stoppet hunde kamp/ misrygt, ved godt video'en ikke er fra danmark men det finder jo desværre og sted her i landet.

Undskyld mit sure sprog men nu kan jeg personlig snart ikke mere og det frustere mig der ikke sker noget, nogle steder fra, der har lige været valg kamp hørte i noget om dyrevelfærd??? for det gjorde jeg ikke...........

• #12   16. nov 2007 hvad får folk til at gøre sådan noget?? De må jo være fuldstændig sindsyge oven i hovederne.. Jeg vilaldrig kunne tilgive de folk der gør sådan noget, de burde ikke sidde i fængsel, de skal lide ligeså meget som Vi gør, men ikke mindst ligeså meget som hundene gør.!!! Om ikke mere !!!!

• #13   16. nov 2007 Er glad for der er så mange der deler min mening. Det er frygteligt at nogen mennesker bare behandler kæledyr som affald, og opfordere til vold. Jeg synes bestemt der skal gøres noget og har en veninde i USA som er medlem af ASPCA, som siger de kæmper for at gøre en forskel, og prøver at komme alt hundekamp til livs så de kan få fængslet de skyldige, men det er´meget svært. Men de kæmper en brag kamp for at få det stoppet. Vanrøgt og direkte mishandling burde stoppe med det samme. Så hvis i har muligheden for at støtte op om det så gør der, og gør en forskel. For dyr kan ike tale så vi må tale for dem!!

• #14   16. nov 2007 KÆFT LEDE MENNESKER!!!!!!! Undskyld sproget men er mega oprevet ÅRRH hvor jeg hadder det ligeså meget som rodeO!!!!

• #15   16. nov 2007 Jeg kan slet ikke se det der.. Hvis jeg var der tog jeg et kæmpe maskin gevær og plukkede dem alle ned ! Undskyld sproget.. MEN det mener jeg virkelig.. Bliiver så gal.. De burde kraftedme skydes man.. Årh.. Er stjerne tosset lige nu.. Kan sq virkelig ikke forstå hvad der går galt i sådan en psykopat´s hovede !

• #16   16. nov 2007 (link fjernet)

Kig forbi kom med jeres hjælp og idé til hvad man kan gøre for at stoppe hundekam og hunde mishandling

TAk

• #17   17. nov 2007 de stakkels dyr... smiley

hvad hvis de selv blev slået på den måde som hundene gør

sidder næsten med tårer i øjnene efter at ha' set filmen...:)

• cecilie h
    cecilie h Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #19   18. nov 2007 er lige ved at grede ! jeg så kun 5 billeder så var jeg nødt til at lukke ned !!

Kommentér på:
Hundekamp!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce