{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hanner ?
  • #1   1. dec 2007 Det er jo ligesom i den vilde natur, .....den ene vil bare være alfa-hannen, ......typisk den ældste, ......men om det er eller bliver et problem, ......ja, min mening er at det ikke er et problem, .......kode-ordet er jo opdragelse og masser af kærlighed til begge hunde, .....så der ikke opstår jalousi mellem vapserne! *S*

• #2   1. dec 2007 ville vente så der mindst er 2 år imellem så undgår man mange kampe... og så vælge den der er der mindst dominant.
    og som Hans Kristian siger opdragelse og kærlighed

• #3   1. dec 2007 mia- ikke fordi jeg vil male fanden på væggen, men det er ikke mens de er hvalpe eller unghunde der opstår problemer, hvis der kommer nogle.. det er jo når de er ''voksne'' og hvis de ikke på det tidspunkt har fundet deres plads kan der være konflikter.... jeg er så småt begyndt at få det med to tæver... ally, bullmastiff er næsten 3 år og kan ikke forstå abby, fransk bulldog på næsten 8 år, at den gamle ikke underkaster sig hende...

• #4   1. dec 2007 Vi har lige fået en lille han fransk bulldog hvalp for en måned siden.
    Vi vil helst have hanner derfor. Men vi valgte at få vores nu da kenzo er meget dominerne overfor andre hunde, og jeg mener meget. Så vi mente det var på tide inden han blev for gammel.
    vi trode enlig at han ville bestemme men den lille har helt taget styringen og de er begge meget glade for hinanden, men jeg skal da ikk sige at det ikk skal komme senere det med magtkampe...
    men jeg tror os på at med lige meget kærlighed, opdragelse og aktivering så skal det nok gå c",)

Kommentér på:
2 hanner ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce