{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

2 hanner.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg altså lige et spørgsmål.. Vi er lige nu oppe hos min far, og vi har begge hundene med. Han har to foxterrierer, en han og en tæve.. Hannen er meget aggresiv og jeg er derfor ikke meget for at ham og Odin skal være sammen(Odin er ikke specielt dominerende over for andre hanner, men han finder sig ikke i at de spiller op).
Vi spillede lidt bold med kiki og deres tæve Chili, og så ville deres han også være med. Da Odin så det rejste han sig fordi han også ville lege. jeg sagde nej og bad ham lægge sig, da jeg syntes det ville være dybt åndsvagt at Odin og Valde (min fars han) skulle spille bold sammen. Min fars kæreste sagde at det var noget pjat og gav (uden jeg havde sagt god for det) Odin besked på at han var "fri"......... Og selvfølgelig ender det med at min fars hund snapper efter Odin, hvorefter Odin smider ham ned i græsset.
Vi råber selvfølgelig stop og løber hen til dem, og Odin stopper omgående..

Så sidder min fars kæreste nu og siger at det er ODINS SKYLD!!!!!

Er jeg forkert på den når jeg absolut ikke mener det er hans skyld?? Han stoppede oven i købet da vi råbte stop..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hanner..
Kommentér på:
2 hanner..

Annonce