{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hanner sammen?
  • #1   12. okt 2008 Hvis den nye er en lille hvalp, kan det sikkert godt gå. Men det ved I først endeligt når den lille er kommet over puberteten og de har fundet ud af hinanden sådan rigtigt.
    Kommer måske også meget an på racen.

Vi har 2 hanhunde sammen og det går rigtig fint.

• #3   12. okt 2008 Vi har Odin på 3 som er kastereret.. Han kan for det meste med andre hanner, men spiller de op så holder han sig ikke tilbage.. Så har vi Kiki på knap 3 år.. en tæve som er helt "intakt" smiley

Ville i vælge en han eller en tæve hvalp?? Eller er det "hip som hap"??

• #4   12. okt 2008 Tæver kan faktisk være værre overfor hinanden end hannerne kan. Jeg ved ikke hvad du skal vælge, for jeg har sjældent haft problemer og forventer det søreme heller ikke med de to tæver vi har nu:-))

• #5   12. okt 2008 Jo Mette.. Kom nu med svaret... smiley HJÆLP MIG DOG!! smiley

• #6   12. okt 2008 D aJulius var 1½ år fik vi Uno som var 3 år. Ingen af dem kasteret. Og det gik over alt forventning. Desværrer mistede vi Uno på grund af en hjertefejl og hat i dag Elvis og Julius sammen. Og der er heller ingen problemer.

• #7   12. okt 2008 *LOOOOOOL*............Nope..Jeg skal ikke høre for det om et par år, hvis det ikke går godt.......*LOOOOL*

• #8   12. okt 2008 det er meget svært at svare på det kommer an på dominans og det gør det også med tæver

min amy er klar dominant her og fører af "flokken" selvom hun er yngre end One'aby

One'aby er bare den der gør som der bliver sagt så her fungerer det fint men det er jo tæver

Det værste er nok hvis man sætter 2 meget dominerende hunde sammen for de kan simpelthen flyve i flæsket på hinanden

Tit vil den ældste være dominerende og det vil da ikke være noget problem skulle jeg mene:D

Held og lykke med at finde det i har brug for

• #9   12. okt 2008 heej du kan sagtens have 2 hanhunde sammen, så længe de starter med at være sammen inden den yngste er 1 år gammel ,for der er han ikke en trusel endnu, men begynder han virkelig at lugte efter hanhund så er det mange gange sket, men start aldrig med at lade dem være alene hjemme i samme rum, del dem op hvis det skulle gå galt ,når de først er blevet gode venner plejer dette heller ikke at være nogen problem . kh sanne

• #10   12. okt 2008 JA det kan man godt.... Men det er jo ikke en garanti for at det altid går.

Det afhænger meget af hvilke hunde det er man sætter sammen. Generelt er der nogen racer hvor det typsik ikke vil være et problem g nogen hvor det næsten altid vil give problemer. Men selv indenfor samme race er der jo forskelle.

At den ene er hvalp når man får den og den anden voksen, er ikke en garanti for at der ikke bliver problemer når nr 2 hund bliver kønsmoden.

• #11   12. okt 2008 Tusind tak for alle jeres svar... Det gør jagten på en nt hund lidt nemmere.. smiley

• #12   12. okt 2008 Jeg vil sige ja til 2 hanner sammen, når ham du har nu er 3 år og kastereret og den nye I får ikke er unghund endnu.

• #13   12. okt 2008 Altså vi har ikke haft problemer med vores to og bamse var da lige i den der trælse han hunde periode da vi fik bølle... Men ingen problemer og det var ikke derfor bamse blev kastereret i sommers...
    Bølle ved godt at det er den gamle der betemmer og kommer han i tvivl finder han så lige ud af det.. bølle er næsten et år nu og det går stadig helt fint...
    så det behøver ikke at blive et problem...
    Har hørt at tæver er meget værre end han hunde faktisk..... men ved det ikke...

Kommentér på:
2 hanner sammen?

Annonce