1.696 visninger
|
Oprettet:
Hundepels... {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for noget hjælp..
Aiya måtte nytårsdag blive trimmet, da hun, som nogen af jer ved, rullede sig i isoleringsskum dagen før.. (Se evt. fotoalbummet Skumbananen Aiya)
Problemet er lidt at hun er udstillingshund og jeg er for at sige det mildt, lidt irriteret over vi ikke kan komme til udstillinger det næste stykke tid..
Er der nogen der evt. ved om kan give/smøre hunden i noget så pelsen gror hurtigere ud?
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Også må I jo forklare hende at hun er en beagle og ikke en handyman *smiler*
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
Charlotte: Hun får olie hver dag, men tror ikke det hjælper meget på udvoksningen..
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.515
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Skidt da med pelsen du har en dejlig hund som I kan glæde jer over i døgnets 24 timer, og når hunden er rask, så skidt da lige med pelsen og en udstilling eller to, så bliver der til en ekstra luftetur i den skønne natur der hjemme sammen med naboer og andre mennesker, og når pelsen så igen er flot og dejlig så mødes I igen med anddre hundefolk igen til udstillinger og smiler over tiden der gik med andre oplevelser.
Så PØJ med vuffer og mange hilsner fra os ved Vestvolden i Hvidovre
Frank og Rolf
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 769
Alternativt synes jeg Viacutan er rigtig godt at bruge som tilskud.
Det har ihvertfald givet mine hunde hurtigtvoksende pelse.
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
B-vitamin er godt for pelsen, det give3r jeg selv til min der er nedklippet og som jeg gerne vil have i fuld pels inden 2010.
Heidi
Hundepels...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside