{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Hundepels... {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for noget hjælp..

Aiya måtte nytårsdag blive trimmet, da hun, som nogen af jer ved, rullede sig i isoleringsskum dagen før.. (Se evt. fotoalbummet Skumbananen Aiya)

Problemet er lidt at hun er udstillingshund og jeg er for at sige det mildt, lidt irriteret over vi ikke kan komme til udstillinger det næste stykke tid..

Er der nogen der evt. ved om kan give/smøre hunden i noget så pelsen gror hurtigere ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepels...
  • #1   21. jan 2008 Desværre - det tager den tid det tager.... Det er da møg ærgeligt, det kan jeg godt se, men vi er jo kun i Januar og udstillingssæsonnen er knapt startet. Du skal nok så at få hende udstillet i 2008.

Også må I jo forklare hende at hun er en beagle og ikke en handyman *smiler*

• #3   21. jan 2008 Smydi: Det har hun fået fortalt.. Tro mig.. Hehe.. Men lige dårligt hører hun..

Charlotte: Hun får olie hver dag, men tror ikke det hjælper meget på udvoksningen..

• #5   21. jan 2008 Ååååh hun er én af dem :o)))))

• #6   21. jan 2008 Hihi ej for hytten. Ved det ikke er spor sjovt, men det ser altså en smule sjovt ud... Det første jeg kom til at tænke på var, at der på tv-shopen engang var noget der hed hår på spray dåse. Ved ikke om det fåes i beagle farve... Nej okay spøg til side... Men hun har sikkert hygget sig rigtig godt...LOL

• #7   21. jan 2008 Hej
    Skidt da med pelsen du har en dejlig hund som I kan glæde jer over i døgnets 24 timer, og når hunden er rask, så skidt da lige med pelsen og en udstilling eller to, så bliver der til en ekstra luftetur i den skønne natur der hjemme sammen med naboer og andre mennesker, og når pelsen så igen er flot og dejlig så mødes I igen med anddre hundefolk igen til udstillinger og smiler over tiden der gik med andre oplevelser.

Så PØJ med vuffer og mange hilsner fra os ved Vestvolden i Hvidovre

Frank og Rolf

• #8   22. jan 2008 Specifik har på et tidspunkt haft et foder der hed Eicosa. Det har skiftet navn nu, og jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det er super godt til pels.

Alternativt synes jeg Viacutan er rigtig godt at bruge som tilskud.

Det har ihvertfald givet mine hunde hurtigtvoksende pelse.

• #10   22. jan 2008 Hej

B-vitamin er godt for pelsen, det give3r jeg selv til min der er nedklippet og som jeg gerne vil have i fuld pels inden 2010.

Heidi

Kommentér på:
Hundepels...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce