{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Hvor meget motion ? {{forumTopicSubject}}

Jeg lider af dårlig samvittighed hver dag. smiley Coco får omkring halvanden times luftetur om dagen, fordelt på 2-3 ture. Derudover kommer hun i haven når hun ellers skal tisse. Træning og øvelser gør vi ca. 30 minutter dagligt. Derudover leger vi når hun bliver pjattet.. smiley
Hun er alene omkring 10 timer om ugen, ellers arrangere vi pasning. Har det dårligt når hun er alene.
Men har stadig dårlig samvittighed. Hvor lange lufteture får jeres i snit dagligt ?
Og hvor længe er rimeligt de er alene ?
Skal lige siges at Coco sagtens kan være alene hjemme.

På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget motion ?
  • #2   25. jan 2008 en hund kan da sagtens være alene hjemme en normal arbejdes dag på ca. 8 timer det er vores da fra næste uge af...

    Jeg ved ikke hvor meget tid vi bruger men vi går vel 4-5 ture om dagen nogle dage kun 10-20 min af gangen andre dage tager vi i hundeskoven og går et par timer... Vi har dog altid min. 1 tur om dagen på min. 30 min... og så leger vi herhjemme når han har lyst... Ellers passer vi det da bare ind i vores hverdag... og får tingene til at fungere og vi nyder hiandens selskab meget...

    Tror bestemt ikke du behøver have dårlig samvittighed!!!


  • #3   25. jan 2008 Ascha er alene hjemme mellem 4-7 timer hver dag, det har hun det helt fint med:-)
    Vi går 3-5 ture om dagen plus at natturen er en tur i hundeskoven sammen med Dolph. Så ialt ca 2½ time pr dag...


  • #4   25. jan 2008 Vores hunde får 3 ture dagligt og i weekenderne mere , Og det er meget forskelligt hvor langt vi går , Begge hunde kan ikk li Regn så hvis det regner vil de kort . ellers ca 30-45 min per tur .

  • #5   25. jan 2008 Skipper er alene hjemme hver nat
    og om dagen går jeg gerne en lang tur med ham på ca. 2 timer og og lille tur om aftenen inden jeg tager på arbejde


  • #6   28. jan 2008 hmm . dodo får ca 4 gå ture hver dag . og de er på min 15 minutter .. ud over det leger vi med hende ( i havden når vejeret tillader det) jaeh , når hun gider .. og ud over det får hun en gåtur på min 2 timer min 2 gange ugenligt .. og jeg hygger/ nusser/børster/ bare snakker md hende når jeg kan .. jeg lægger meget vægt på at hun ikke skal føle sig alene men alligevel får hun self lidt " privatliv" .. og hun er stort set aldrig aalene , og hvis hun er så er det max 6 timer .. ( det skyldes dog også hendes fortid , hun kan godt være alene ,, men hun er ved at dø af glæde når vi kommer og tuder når vi går .. smiley )

Kommentér på:
Hvor meget motion ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce