{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion - hvor meget?
  • #1   13. sep 2010 Vi har en mops/cavalier king charles-blanding som får 3 ture på 15 min om dagen. Hun har epilepsi, så hun har nogen gange nogle meget dårlige dag hvor vi kun går de tre ture. De fleste dage (hendes gode dage) er nr. 3 tur på 30-120 min, hvor vi går en tur på damhusengen eller rundt om damhussøen.
    De dage hvor vi ikke går en lang aftentur leger hun som regel med en anden cavalier king charles nede på græsplænen.


  • #2   13. sep 2010 Amstaff, motion aka ren fysisk aktivitet ca 1 times tid, hunden er meget doven. Dog får han meget mere mental stimulans og elsker når jeg gemmer snacks eller når jeg finder på alle mulige små tænkelege.

  • #3   13. sep 2010 Bertil er en hvalp på 5 mdr. , tjekkisk rottehund blandet med DSG og han kan klare en del , så han for sammenlagt 1½ - 2 timer pt.
    Men når han er udvokset er der faktisk ingen begrænsning , da den sagtens kan klare 10 km. ifl. racebeskrivelsen , derfor skal han gå til Agillity når han er udvokset.

    Min Simmer var en labrador og han fik et sted mellem 3-4 timer dagligt da han var rask.

    Mine timer ude med hundene er en sammenblanding af , løs i park , gåtur ved vej og socialt samvær med andre hunde/ mennesker


  • #4   13. sep 2010 Dober/schæfer mix (10 år) en hvid schæfer på 4 år og en FT springer på 1 år. De får 40 min om morgnen i skoven, en time-1½ om efter middagen og en time om aftnen. derudoever får de deres daglige træning der variere mellem 30 min - 3 timer.

  • #5   13. sep 2010 Jeg har en cairn terrier, han får mellem 1 ½- til 2½ times motion i gå ture. Oven i det er der leg i haven på et kvarts tid smiley

  • #6   13. sep 2010 Og selvfølgelig også træning smiley

  • #8   13. sep 2010 nila får tre ture af 15 minutter om dagen ,,nogen gange går vi lige ned på græsset og tisser hvis hun sådan lige skal ,,,,dage hvor det er godt vejr er vi som regel også nede i parken og spille bold det elsker hun

  • #10   13. sep 2010 min sheltie klarer sig med omkring en time om dagen hvis vi går amok til agility 2 timer om ugen og går/cykler en lidt længere tur ind imellem.

  • #11   13. sep 2010 Min norske buhund får mellem 1-1½ times gåtur om dagen... Indimellem finder vi et sted han kan løbe løs og virkelig få strakt ud og løbet igennem...
    Så leger vi lidt et par gange om dagen i haven...
    Han får vel sammenlagt 2 timers fysisk aktivering, altså motion...


  • #12   13. sep 2010 Vi har en blanding mellem dansk/svensk gårdhund, japansk spids og islandsk fårehund på 2 år. Han får gåture på ialt 2-3 timer om dagen.

  • #13   13. sep 2010 Har en blandings hund, men minder mest om en mini dober.

    Vi bor på en gård, hvor hun er med i stalden fra 7 morgen til omrking 1 eftermiddag. Så der lunder hun rundt i røven på mig, de timer. Har hende tit med i skoven når jeg rider.

    Så har vi som regel leg omkring 16-17 tiden i 15-20 mins tid. Og ved 19-20 tiden får hun en gå tur i skoven på en halv times tid.


  • #15   14. sep 2010 Det svinger meget, nogen gange står den blot på leg i haven, andre dage går vi 5-6km, Tessa trives ganske fint med det, jeg har ik vil gøre hende forvent med faste ture hver dag, for ligger jeg så syg, vil hun ik kunne slappe af, før vi har været på tur. Skal lige siges at hun er enorm go til at lege selv og så besøger vi så tit det muligt, hendes hunde venner. Men det svinger meget med hvor meget motion og der nok folk der flipper skråt over det, men pyt, min hund er en glad hund og trives, hun har ik prøvet andet, så det er hvad hun kender til.

Kommentér på:
Motion - hvor meget?

Annonce