{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Hvornår var du sidst VILDT begejstret? {{forumTopicSubject}}

Hvad var den sidste film som du bare synes var HELT fantastisk/fed/uhyggelig/flot/sjov ... Altså virkelig var alt bare var i orden..
Og hvornår ?

Det er fordi at jeg synes virkelig at det er lang tid siden at jeg har set en film som fik mig til at sidde med en rigtig god følelse af kvalitet og tilfredsstillelse bagefter...
Jeg har generelt ikke særligt store forventninger til film ( jo, I Am Legend forventede jeg meget af, men blev skuffet ) så synes altså ikke at jeg er så krævende.....
gad vide om jeg ér for kræsen eller om filmbranchen bare er ved at løbe tør for fede udførelser.......

Den sidste film som jeg synes var VILDT fed og super godt lavet var : 300 .......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår var du sidst VILDT begejstret?
  • #1   9. feb 2008 28 uger senere.

Havde super høje forventninger til 300, men nøj hvor blev jeg skuffet. Synes den var SÅ dårlig og ofrede endda en biografbillet på den :s

• #2   9. feb 2008 jeg ved ikke hvilken film som jeg sidst var mest begejstret for men jeg har kæmpe forventninger til
    10.000 BC som jeg bare venter på kommer i biffen...

• #4   10. feb 2008 Ehh... det er sgu et godt spørgsmål. Jeg har det lidt som Stine, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst så en film der VIRKELIG fik mig op af stolen..
    Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg den sidste film jeg så som jeg syntes var helt fantastisk, var "Click".... og den er alligevel et par år gammel. Det siger vel lidt om den standard der efterhånden bliver spyttet ud i biffen 8)

• #5   10. feb 2008 Det må være da jeg for nyligt så en film der hedder The Fauntain.. Den er suverænt godt lavet, og man sidder klistret til skærmen hele vejen igennem..

• #6   10. feb 2008 Ok, et eller andet sted er det sgu meget rart at læse at der er andre end mig der har det sådan lidt "Ehm, pænt lang tid siden at jeg blev helt WOUW agtig" ....

Det er da bare ærgeligt, for jeg går udfra at de fleste af os herinde ser mange film, så man burde da bare se lidt flere film som man falder på halen af begejstring over...

Der er ikke engang rigtigt nogen film jeg vil se/glæder mig til at se i øjeblikket.. Synes at udvalget virker kedeligt...

Overvejede 'CloverField' , men den er filmet a la *Blair Witch project* og det véd jeg bare at jeg bliver træt af smiley

Sweeney Todd overvejede jeg også, men tror bare at jeg får tåkramper og mine fingernegle popper spontant af, når de begynder at synge..

Hvorfor skal filmskaberne dog også være så experimentelle ?! smiley

Så ikke noget at se frem til i øjeblikket.....

'Hobitten' er de gået igang med at filme nu, men er forbeholdende.. Må være svært for en ny director at leve op til Peter Jacksons arbejde *G*

• #7   10. feb 2008 Altså jeg blev viiiiiiiiiiild efter at have set transformers hehe... smiley Ellers så vi lige hot fuzz i forgårs, og den var da vildt sjov. Men var ikke fuuuldstændig tilfredsstillet, men blev positivt overrasket og grinte da helt vildt over den hehe... Og synes det er sjældent man ser en voldsom sjov komedie som samtidig har gys/effekter der gør man kigger væk... (okay måske det er fordi jeg er gravid *GG*)

• #8   10. feb 2008 Jeg glæder mig nu meget til at se national treasure 2, madagascar 2, den nye harry potter... og uuhhhh den nye x-files film.... UUUUHHHHH glæder mig til en del af de film der skulle komme i år *S*

• #9   10. feb 2008 Den sidste jeg så var Crank.. Den var bare overfed hele vejen igennem, trods at den ikke varede mere end 1 time og 18.. smiley

• #10   10. feb 2008 APOCALYPTO!!!!

• #11   11. feb 2008 Den sidste gang jeg blev vildt begejstret var da jeg var inde og se "I am legend" med Will Smith. Jeg ved godt mange af jer ikke deler min begejstring for denne film, men den satte virkelig nogle tanker igang hos mig bl.a. etiske sspørgsmål mm.

Så den er helt klart min sidste WOW oplevelse:o)

• #12   11. feb 2008 Det er virkelig også længe siden, jeg er gået ud af biografen med et rigtig wow effekt i hele kroppen.

Jeg sidder virkelig og tænker lige nu (ha ha ha)...

Det må være i sommers, hvor jeg var inde og se Pan's Labryrint.

Jeg håber snart at der kommer en film, som virkelig slår benene væk under mig, så jeg husker hvorfor jeg elsker at gå i biografen.

• #13   11. feb 2008 Enig med Mia B, syns også I am legend var fed..

• #14   11. feb 2008 I´m a good guy: Uhh ja Apocalypto er en vildt fed film også helt klart én der fik wow-effekten frem i mig. Han er en super Instruktør Mel Gibson.
    En af mine ynglingsfilm som ikke bliver dårlig eller kedlig af at blive set mange mange gange er "Braveheart" som han jo også har instrueret og så også selv spiller hovedrollen i:o)

• #15   11. feb 2008 Ja Mel Gibson FTW

• #16   12. feb 2008 Så lige National Treasure 2 i går... Uuhh den var da feeed smiley Spændende synes jeg *S* Men liiige pludselig havde de fundet guldbyen... Det blev jeg ret overrasket over.... Måske pga. stedet de fandt den hehe smiley

Kommentér på:
Hvornår var du sidst VILDT begejstret?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce