{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier i DKK bladet
  • #1   15. feb 2008 Det er da bare typisk at de gør det, netop som jeg ikke længere er medlem!
    Hvilken opdrætter er med?

• #2   15. feb 2008 Det var Margaretha fra Kennel Longbody. Jeg synes faktisk det var rigtig godt. Men jeg er enig i, at der mangler billeder af alle farver.

• #3   15. feb 2008 Uh, der gad jeg godt have en vovse fra!

• #4   16. feb 2008 Ja, det var en rigtig god artikel. Jeg er stadig overrasket over hvor meget cavalier min lille hund er - Stort set alt hvad der stod var en beskrivelse af hende.

• #5   16. feb 2008 Undskyld jeg blander mig, selv om jeg ikke har hund med DKK bog. Men da jeg for 5 år siden skulle have min første cavalier var jeg på besøg på longbody kennelen, det var er fint sted, vi kom 10 minutter før aftalt det blev hun sur over vi havde en aftale kl 14 savde hun og hun havde andre ting der skulle nåes inden hun havde tid til at snakke med os. Da vi kom var vi glad familie mig min mand og mine to drenge på 5 og 8 år. så savde hun at jeg skulle huske at fortælle at jeg havde børn, det var jo ikke alle racer der egnede sig til børn, jeg var virkelig skuffet og ked af det så vi kørte hurtigt hjem derfra igen og det var virkelig en dårlig oplevelse, og en ting har helt sikkert hende skulle jeg aldrig købe hund ved. Vi var mange forskellige steder og se på hund bagefter og alle var søde og venlige.
    I dag avler jeg selv cavalier og ved det er den perfekte familie hund, jeg forstår simpelt ikke hvad der gik af dem dame den dag. Men sådan behandler man ikke en glad familie der glæder sig til at skulle købe endejlig hvalp.

Knus Lotte.

• #6   16. feb 2008 Ihh det glæder jeg mig til at læse!
    Jeg kender kun Margaretha som en rigtig dygtig opdrætter.

• #7   16. feb 2008 Vores ene hund er fra Kennel Longbody og jeg kan slet ikke genkende det Lotte fortæller. Vi har også netop haft en tæve til parring hos Margaretha. Hun har kun vist sig som hjælpsom og dygtig.

• #8   17. feb 2008 Jeg er ikke i tvivl om hun er meget dygtig, og har en super god kennel med mange gode hunde, hun har muske haft en dårlig dag den dag vi var der nede. Men som hvalpe køber er det bare noget man altid vil huske.

• #9   19. feb 2008 Hej Alle
    Det er jo altid fornuftigt at besøge flere Opdrættere når man søger hund. Det er jo klart at ikke alle svinger lige godt sammen. Kennel Longbody har uden tvivl besøg af rigtig mange kommende hvalpekøbere. De er jo årets Cavalieropdrætter i en længere årrække, så det siger jo noget i sig selv. Jeg har også set artiklen, og blev glad for at se vores race repræsenteret. Jeg ville dog også gerne som Opdrætter af farverne Ruby og B/T , have set disse portrætteret i bladet.
    Anja

Kommentér på:
Cavalier i DKK bladet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce