{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Hvad laver i med jeres hunde? {{forumTopicSubject}}

Hej alle gravhunde venner
Hvad laver i med jeres gravhunde?
Jeg hygger mig lige i øjeblikket med sportræning ude i skoven.
Min lille Ida er rigtig god til at gå spor og piver af bare glæde når hun bliver lukket ud af bilen nede i skoven.
Der er flere fordele ved at gå spor, hunden får brugt sine sanser og jeg får motion.
Gravhunden er jo en jagthund og den er rigtig glad for at bruge sine evner i den retning, det behøver jo ikke være på rigtig jagt man bruger sin hund.
Spor er jo også en hjælp til at finde påkørte dyr, der så kan blive hjulpet over de skader det har pådraget sig ved uheldet.
Prøv det, det er sjovt og sundt.
Hilsen Ghita
Ny i gruppen.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i med jeres hunde?
Kommentér på:
Hvad laver i med jeres hunde?

Annonce