{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negle klipning..
  • #1   9. mar 2008 Cult har INTET imod det. Man skal jo bar vænne hunden til at man rører poter og tænder

• #2   9. mar 2008 Jamen det må vi skam også godt altså rører poter og tænder, men lige så snart saksen kommer frem bliver det et problem.. bare når vi selv klipper negle ligger han under sengen og gemmer sig i et kvarter.. vi har prøvet med at nusse hans poter, gi godbider holde ham og snakke beroligende.. Men min hund mister tillid til mig fordi det er så voldsomt så vi får en hundefrisør til det for eftertiden.. han piver ikke bare men skriger virkelig.. Mine hunde er også meget ude og vi går både på alm. veje og i skoven og også mange gange om dagen, men hans gror simpelthen så hurtigt, det er ca. en gang om måneden de trænger..

• #3   9. mar 2008 Det er intet problem at klippe negle på Diesel, tager ham bare lige under armen og går så igang.... han får dem klippet ca hver 5 uge... så de gror osse som skidt, men som sagt intet problem at klippe....

• #4   9. mar 2008 vi kan også klippe Thess's negle uden problemer.
    men hendes mor kan bar ikke gøre det, så hun for andre til at gøre det på hende hehe

• #5   10. mar 2008 Selma er ikke tosset med det, jeg går ned til en hundesalon og får dem til det. Hun er simpelthen ikke til at holde.
    Ville da ønske det var nemmere at klippe hendes negle.

• #6   11. mar 2008 mine er heller ikke vilde med det men de finder sig i det..

• #7   11. mar 2008 Okay tak for jeres svar.. det virker jo forskelligt fra hund til hund, men fortsætter ihvertfald ved den hundefrisør så Malte ikke mister mere tillid og føler sig utryg..

Kommentér på:
Negle klipning..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce