{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Gø´en!!!! {{forumTopicSubject}}

Teddy gør af andre hunde for at hilse på dem, og det er da bare død irrietrende!!!! Her hjemme siger han aldrig noget, så jeg synes det er rigtig træls at så på den anden side af gade med en hund er der ved at hoppe ud af sig selv i bare begrejstring og så gør helt åndsvagt...:o) Der er jo faktisk flere hunde som ikke gider ham når det er, mange store hunde! Hvad pokker skal jeg gøre ved det... Ved godt den er pomser´s natur at gø, men noget må jeg da kunne gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gø´en!!!!
  • #1   9. mar 2008 Ved ikke hvor meget lydighed du har trænet med ham.
    Men du kan evt. hver gang han ser en hund, få hans opmærksomhed ved at lave nogle øvelser med ham.


  • #2   9. mar 2008 Eller hvis du bruger klikkeren, kan du hver gang hun kigger på dig klikke og give godbid.

  • #3   9. mar 2008 Har jeg godbider mig er det som regel heller ikke noget problem at kalde ham til mig... Men han er bare så glad for at hilse på andre hunde at han går nærmest helt i selvsving, det er det samme med små børn så drejer han også helt rundt om sig selv...:o) Ja det er jo fantastisk med sådan en glad hund.... Men det kan godt være vi skal øve noget mere med at gå den anden vej...
    - En andet eksempel, jeg var den anden dag oppe ved en veninde som har en kat, den er ikke bange for hunde, men Teddy ville simpelhen ikke stoppe med at gø af den så den kom slet ikke frem... Hvad pokker gør man så? Prøvede at lukke ham ude, sige meget bestemt nej og holde ham....


  • #4   10. mar 2008 Jeg har en veninde der er dyrlæge, hendes hund var en gadehund i et fattigt land og i starten ville den også gø og næsten springe på handhunde da den var vandt til at forsvare sit teritorium. Hendes løsning var at tage hans yndlings legetøj med og når der så kom en hund legede hun med den l´til den anden hund var væk.
    Håber det kan hjælpe


Kommentér på:
Gø´en!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce