{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

hvor er døden svær at håndtere {{forumTopicSubject}}

min kære elskede maxè gik bort søndag nat kl 00,14
min maxè har været meget syg både med betøndelse i rygsøjlen og en sene i knæet som ikke sad hvor den skulle den voksede først på efter det fyldte 1 år. men lægerne mente bestemt han var blevet rask.

han havde nogle udfald, hvor han pludselig uden varsel knorrede og snappede ud efter os, men gennemgående var han en herlig hund.

vi arbejde på at han ikke skulle få de udfald, selvom at vi vidste at dyrlægen ikke kunne udelukke en svulst i hovedet, og så kom den værste dag i vores liv - vores værste marreridt han bed os begge i søndags - vi tog beslutningen om at han ville have det bedst med at få fred og fuck er hårdt... savner ham så forfærdeligt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor er døden svær at håndtere
  • #1   25. mar 2008 øv, det er ikke rart at høre, men er sikker på beslutningen er helt rigtig.. Både for jer og ham..

Ved ikke lige hvad jeg skal skrive.. Håber I har det ok efter omstændighederne...

• #2   25. mar 2008 Er ked af at høre det gik sådan. Det er hårdt at miste et familiemedlem. Men tror nu alligevel det vist var det bedste for jer alle - og som "Ny gruppe" siger, så også for ham...

Mine varmeste tanker går til jer.

• #3   25. mar 2008 Det er jeg godt nok ked af at høre... Blir helt trist ved tanken om at vi så ham i lørdags... Han vil sikkert blive savnet at alle der kendte ham.. Lider med jer...

• #4   25. mar 2008 hvor er i søde...
    det værste i det her er nok at vi står alene omkring det (på nær en veninde som virkelig bare er en skat i alt det her)

- men ellers er det som om at folk omkring os flygter - det er som om fuck, hvad nu hvis hun giver sig til at græde... kan vi tillade os at tage vores hund med og den slags... og ja gu fanden er jeg ked af det - alt jeg gør minder mig om ham og jeg mangler vores overdrivne lange gå ture. at han er der når jeg står op går i seng når vi spiser ja hele tiden. jeg ønsker heletiden at han står der når jeg vender mig om.. men det gør han jo ikke..

• #5   25. mar 2008 Har SÅ ondt af jer... Ville reagere på samme måde hvis jeg mistede Laika.. Hvis det er til nogen hjælp må du da gerne komme med os i skoven osv.. Du må endelig ikk føle dig udenfor og alene... For det er du bestemt ikke...!!

• #6   25. mar 2008 tak skal du have... er det ok hvis jeg lige tænker over det

• #7   25. mar 2008 Det er helt okay... vi skal jo heller ikk afsted lige nu og her...

• #8   31. mar 2008 Stakkels Maxe og jer self.. det er bare så hårdt og sige farvel, mistede min barndoms hund sidste år, og det tager virkelig hårdt på en.. Sys Maxe var en rigtig dejlig hund, og det var rigtig hyggeligt ude ved diget med dem smiley

R.I.P Maxe

Kommentér på:
hvor er døden svær at håndtere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce