{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Golden retriever {{forumTopicSubject}}

Hej!

Nu har jeg en kammerart, hvis forældre lige har købt en Golden Retriever hvalp. Kær lille prins btw smiley
Men nu har jeg aldrig selv haft en hvalp før, så deres spørgsmål lød jo hvor tit skal hvalpen have mad? Tænkte jeg hellere måtte sende svaret det rigtige sted hen så jeg ikke siger noget forkert.

Altså jeg gik ud fra 1-2 gange om dagen - altså hvalpe kost selvfølgelig. Er jeg helt galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golden retriever
  • #2   25. mar 2008 uh golden- seeej hund xD
    - men ja tre gange om dagen som hvalp

• #3   26. mar 2008 Smydi og AnneMette >

Jeg ved det faktisk ikke hvorfor de ikke spurgte hos dem. Det er ikke en ægte en i hvert fald. Det var vist noget i Bramming tror jeg nok der blev sagt. Kender ikke rigtig noget til det sted de har købt den så tør ikke lige sige om det er godt eller skidt.

Men jeg takker for alle indlæggene smiley Det er hermed sagt videre.

• #4   29. mar 2008 NÅNÅ så sætter vi lige tonelejet ned da! Ved I overhovedet om de har snakket med køber om maden osv og andre praktiske ting? Nej det tror jeg ikke. Det synes jeg er lige hårdt nok at komme med sådanne spydige bemærkninger. Nu kender jeg dem tilfældigvis lige, så hvis jeg nogen skulle komme med spydige bemærkninger, så var det da mig.

Men så kan jeg jo sætte jeres sind i bero og sige de har fået masser af information. Jeg vidste bare ikke andet dengang jeg startede tråden smiley Så hov hov.. Take a breather smiley

Kommentér på:
Golden retriever

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce