{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Gøer i haven {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele min glæde med jer..

Vi har haft en del problemer med at Balder ville gø af biler osv. som kører forbi..

Men nu ser det endelig ud til at vores træning/leg har båret frugt;-)) Efter vi fik fat i en rigtig god frisbee (skumgummi) er han blevet meget mere lydhør, nu kan vi faktisk afbryde hans jagt på bilerne;-)) Samt er han alene er han begyndt at tage frisbeen i munden og så løbe efter bilerne, og så er det jo ikke nemt at gø.

Idag var jeg ude og træne lidt i haven, og mon ikke vi er ved at lære at komme hen og få en godbid, når der kører en bil forbi ;-)))))

Er bare vildt glad, samt vores naboer har også lagt mærke til det, super når de kommer og siger at han er blevet dygtig. Men nu sagde vi jo også til dem at de endelig skulle komme og sige til hvis det blev for meget..

Dejlig dag ;-))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøer i haven
  • #1   1. apr 2008 Stort tillykke!

    Det er bare rigtig dejligt:)


  • #3   1. apr 2008 Ej det er da bare super flot smiley Tillykke med det!

  • #4   1. apr 2008 Mange tak alle sammen - Det har også kun taget omkring 6mdr. ;-))

    Men ihærdighed betaler sig åbenbart ;-))


  • #5   1. apr 2008 Få vænnet din hund af med at hyrde biler. Zako gør det og det har næsten kostet ham livet og os 16000

  • #6   1. apr 2008 Iben - Puha det lyder ikke rart..

    Du kan tro at vi arbejder hårdt på sagen, dog tror jeg aldrig at jeg ville komme til at stole på ham 100 %, så vi sørger for at lågen til haven altid er lukket, og han bliver aldrig sluppet fri i nærheden af biler...


  • #7   2. apr 2008 hej karina h

    Jeg vil råde dig til at total forbyde at løbe efter biler. Zako er aldrig i haven uden opsyn og så snart han tager tilløb til at løbe "læser jeg paragraffer" højt og vredt indtil han slikker sig om munden. Og så er det med det samme glemt. og han er ligeså dejlig som han plejer.


  • #9   2. apr 2008 Iben - Jeg tror bare at jeg fortsætter min træning, selvom det tager lang tid. Men jeg mener at det nok skal lykkedes.

    Tålmodighed er en dyd;-))


  • #10   5. apr 2008 Det er rart at vide at man ikke har den eneste bilhyrde-hund.

    Vi har indrettet haven så Balder er i den del af haven der ikke ligger ud til vejen, så det er ikke problemet i haven.

    Men når vi går tur er det farligt, børn kan ikke gå med ham, selvom han går pænt for pludselig skal en bil hyrdes, især hvide varevogne.

    Nu er Balder en gammel hund og jeg vil ikke begynde at træne det nu, men jeg ville ønske jeg vidste at det var noget der lå til racen da han var ung, så kunne man måske have lært en måde at gribe det an på.


  • #11   5. apr 2008 Anja - Puha ja den har vi også været igennem - Men dog kan han stadig finde på at gøre det, dog er det ikke særlig tit, men nu kan vi jo også se det på ham inden...

    Nu var det jo så heldigt at jeg gik til hvalpetræning med ham da han startede med at gøre det, så vi kunne spørge til hvordan det skulle afhjælpes med det samme..



  • #12   7. apr 2008 Stort Tillykke ';)

Kommentér på:
Gøer i haven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce