{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.328 visninger | Oprettet:

Anjas drøm bristede.... Plet.....! {{forumTopicSubject}}

jeg vælger igen at poste denne her sag herinde.....

Noget jeg oplevede i dag når der var planer om at få plet hjem til sig selv igen......

Jeg gør opmærksom på at den er postet i en anden lukket gruppe også....

Først og fremmest beder jeg være overbærende med mig at dette indslag/ tråd er lidt rodet, da jeg stadigt er chokeret efter dagens oplevelse......

Som i alle ved , ja så er Anjas store drøm at få Plet hjem til sig selv igen..... Ved gud jeg tror også det er Plets drøm at komme hjem til Anja og hendes familie igen...

Derfor er vi så småt begyndt at undersøge hvordan det kan gøres.....

Efter at Anjas mand i dag havde kontakt til internatet hvor Plet sidder og fik at vide at de ikke kunne få ham udleveret, ja så tilbød jeg at ringe dertil.

Jeg fik kontakt til Lise, og udgav mig for at være en fake person (opdigtet navn) , for min mistanke var at AR muligtvis havde føjet mig til forbudtlisten over udleveringer af Plet.

Jeg lød som jeg var på jagt efter en mellem stor hund, god til andre børn og andre hunde. Den skulle være renlig og klare at være alene hjemme......

Jeg understregede at det var enormt vigtigt at den kunne med børn osv....

Det første hun spørger om er om jeg har internet, for så kan jeg da gå ind og se hendes hunde.

Jeg spiller dum og beder hende guide mig igennem siden..

Vi begynder fra en ende af med hendes internathunde.

Gravhund ægte og det hele.... deres eget avl 4000 kr....
Den ser nu ikke særligt ægte ud af at være en minigravhund men holder stadigt masken.... Neeeej, ikke flere hvalpe, siger jeg..... Men helst en ung hund.... Og gerne en af mellemstørrelse.....

Videre ned bla bla bla........ Priser osv......

Kommer til den hund der står ovenover plet..... Den kan blive min for 200 kr så fremt jeg bor på landet, for han var jo sådan en dejlig hund.... Det var sku billigt.....

Så kommer plet...... Nøøøøøj siger jeg...... ´hvad er det for en lækker sag du har der......Og der står han søger kærlig familie.......

jamen det er en dalmantiner...... Nååååå ser de sådan ud spørger jeg.... Ja det gjorde de..... Nøøøøj han er flot.....

Pludseligt afbryder hun mig, spørger om mit navn igen, svarer det fake navn en gang til....

Og så bliver der lellers lukket op for godteposen:

Ja jeg er jo meget øm om plet....... Nåååå da hvorfor det..... Jo har du nogensinde hørt om animal rescue..... Spiller dum nej da hvad er det....???

Jo det var en forening der hjalp mishandlede dyr og Plet var netop et mishandlet dyr som disse flinke mennesker havde hjulpet og så anbragt ham i en plejefamilie, som så ikke ville have ham mere, hvorefter en anden plejefamilije så havde fået ham, som så ikke ville have ham.

Spiller dum og udbryder jamen det var da skrækkeligt .... Og så kommer der en masse ævl og bagvaskelse om både plejefamilie 1 og 2.......

Jeg kan love for at det virkelig var snavs og jeg har ikke engang lyst til at gentage det her, for jeg holder så utroligt meget af anja....

Men det var ævl og bævl........

Plet havde under INGEN omstændigheder haft det godt ved hans plejefamilier, og lise havde brugt sååååå meget tid på at rette op på ham så han kunne blive en god hund, og nu kørte plejefamilierne hetz imod dem, truede dem for at få plet tilbage, truede dem med at sende folk efter dem osv... Ja de ringede nærmest hele tiden.....Med ubehagelige samtaler......

jamen guuud siger jeg så...... Hvordan i al verden skal plet så kunne komme ud i en familie uden at have dem hængende over sig......... Og er det din eller AR hund nu....

jamen det var hendes men hun havde lavet aftale om at Plet måtte under ingen omstændigheder udleveres til hverken Gedse eller anja, og var der mistanke til at de fik ham , så var det i aftale med AR atINGEN af dem fik overladt hunden......

Når jeg til sidst var træt af det ævl og bøvl der kom der, spurgte jeg hvordan jeg kunne være sikker på at den kunne med børn, jamen det kan du da se på billedet.... Hmmm, der er ikke noget barn på det billed siger jeg.... Nej svarer hun....´Det var så grimt så det har jeg fjernet, man kunne jo se at hunden var blevet LAGT ved siden af plejefamiliens barn og hunden bød sig jo ikke om det da den kikkede ned.....

Jeg har set det billede....... Det er et af de fineste billeder anja har af Plet...... TVUNGET......?????

Tænkte at hvis jeg ikke får stoppet denne samtale hurtigst muligt ekploderer jeg.......

Sagde jeg skulle tænke lidt over det og ikke mindst vise gemalen billederne først for han var på job.....

Så siger hun at jeg både kan få plet og charlie for 1000 kr hvis jeg henter dem i aften...... Hun skulle bare være sikker på at Plet ikke kom tilbage til de dårlige plejefamilier.......

Da jeg skulle til at afslutte tilføjede hun en ramse om hvor jeg IKKE skulle købe hund da det var yge og dårlige hunde.... Forskellige hundekenneler....

Den her historie bekræfter endnu en gang at AR ikke står for hvad de udgiver sig for.... De mener åbenbart at de plejefamiljer er noget skidt og at det er meget bedre hunden havner på et internat i stedet for hjem til anja, hvor han havde det så godt......

FØJ siger jeg bare......

Der er sendt mail til formanden fra AR ...

Svar :
Det er overgivet til advokat,AR har intet at sige i denne sag...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anjas drøm bristede.... Plet.....!
  • #1   9. apr 2008 mit hjerte græder..... hvad skal jeg sige ... k som selv sagde det var her han hørte til....... hmm ...... personligt...ja det vil jeg mene.

  • #2   9. apr 2008 Går ikke for man må ikke udlevere hunden til anja eller gedser...... det er aftalen....!

  • #3   9. apr 2008 Ved det ikke charlotte.... men må gå ud fra at man skal købe ham på kontrakt.... det vil sige de kan hente ham igen...

  • #4   9. apr 2008 om jeg så skal bruge alt hvad jeg har af kapital så er min drøm at få plet hjem... hertil hvor sel engang k sagde han hørte til ! jeg kommer til at savne ham resten af mit liv !

  • #5   9. apr 2008 FØJ!!!

    At de vil være det bekendt, både over for Plet og over for dem der holder af ham.

    Jeg giver også gerne et tilskud....



  • #6   9. apr 2008 Jamen dem der vil hjæklpe skriver bare....! PB tak

  • #7   9. apr 2008 tja for sent !

  • #8   9. apr 2008 I skrivende stund har de fjernet plet.....

    Han er væk fra hjemmesiden....!!!!!!


  • #9   9. apr 2008 ses en ag plet HÅBER jeg.... du bliver i min drøm for altid!

  • #10   9. apr 2008 Jo nok fordi AR læser med herinde.

  • #11   9. apr 2008 plet er væk.... færdig slut TAK AR .

  • #12   9. apr 2008 hmm er han kommet til jylland fra dig af Anja ??

  • #13   9. apr 2008 Er han aflivet?

  • #14   9. apr 2008
    Hej Alle.
    Først vil jeg gerne takke jer alle det er dejligt at se så mange mener at plet høre til hos os !
    Herefter vil jeg så meddele jer at min mand er blevet ringet op af lises hundehjem "jens" kl20.45 d 09042008 og her fortalte han at alt her fra hg vedr plet er politi anmeldt til viborg politikreds og at han forlangte at det der køre herinde stoppede nu og folk der ringer og udgiver sig for andre er blevet meldt ....... vi har bedt jens om at få en bekræftelse på mail vedr denne anmeldelse men det ville han ikke for de har nu vidergivet det og vil ikke blande sig mere var hans svar !
    Vi har så kontaktet viborg politi og prøvet at få dette bekræftet hvilket de ikke kunne ........
    vi fik af vide at plet skal blive i jylland og ALDRIG kommer til sjælland...
    Jeg er ked af at trække mig og jeg ved at jeg kunne få plet hentet hvis jeg ville af søde gode mennesker som bare vil hjæpe plet men jeg vil gerne have plet som MIN hund i MIT hjem hvor jeg gladeligt kan vise ham frem og stolt sige at han er MIN hund...
    Vi havde hjemmet vi havde det hele og det VED AR godt men de tænker ikke på hunden her....... DESVÆRRE.... Jeg må slippe Plet og ønsker ham alt held i fremtiden jeg vil ELSKE og SAVNE ham for altid vi var ment for hinanden og det ved "DE" godt !



  • #15   9. apr 2008 ps alt henvendelse til mig skal foregå i pb! da der er folk her der ikke burde være her.


  • #16   9. apr 2008 Det er sjældent det sker, men jeg er uden ord lige nu :o(

  • #17   9. apr 2008 Hvorfor skal AR modarbejde os i stedet for at hjælpe os der har hundene..
    Anja jeg føler med dig...

    Knussss


  • #18   9. apr 2008 takker.

  • #19   9. apr 2008 Kate.........

    Har du hund fra AR?


  • #20   10. apr 2008 Famøse.

    Ja det har jeg... Blackie


  • #21   10. apr 2008 jeg er dælme skuffet over AR de viser gang på gang de ikke er noget man ønsker at støtte..

    og så får de ikke engang deres dyr til dyrlægen inden de sættes til salg.. jeg brækker mig over deres arbejds måde...


  • #22   10. apr 2008 Kate........Det vidste jeg ikke, deror mit direkte spørgsmål :o)

    Jeg håber af hele mit hjerte du bliver behandlet bedre end hvad der ellers opleves.


  • #23   10. apr 2008 Tja......... alt det her kunne være undgået hvis folk ikke tænkte så meget på at slagte hinanden.

    Tænk at kopiere tråde fra grupper bare for at have noget at dolke andre med.......

    Jeg håber ved gud der sidder en med røde ører derude nu.......!

    Plet kunne have siddet i et hjem i dag....... Hos mennesker han kendte og som virkelig elskede ham......... Men takket være disse tråde er blevet kopieret og viderbragt, ja så har vi helt mistet forbindelsen til Plet....

    I / DU burde fanneme skamme jer.......

    Ja jeg bander...... Jeg er vred....... Jeg har altid troet på det gode i folk.....

    Vis mig det fornuftige i det her........????!!!

    Det her indæg vil ligeledes blive lagt ind i de andre grupper hvor tråden blev fulgt.......


  • #24   10. apr 2008 MT
    Jeg giver dig helt ret..
    Det burde være for vores plejehunde og ikke lyve om dem der har haft dem.
    Jeg ved hvordan Gedser opdrætter hunde og der er der ikke noget i vejen... hmmm så er der i hverttilfald galt i mange hjem, så er vi dyremishandler alle sammen.. ;-(


  • #25   10. apr 2008 Famøse..

    Det håber jeg squ også, men jeg skal nok blive hængt ud som Gedser og de andre.. desvære.
    Jeg kæmper for at få mine briller dækket som er blevet bidt i stykker ja af Blackie den dejlige hund..


  • #26   10. apr 2008 Kate..... undskyld jeg siger det, men hvad jeg har set og hørt, så får du nok problemer med at få dem dækket med miindre du selv har en forsikring...... :o(

  • #27   11. apr 2008 KJELDSGAARD: Det her er måske lidt uden for nummer, men de færreste gemmer kvitteringer der går ret lang tilbage og jeg tror heller ikke der længere er forsikringsselskaber der beder om den slags ;o)
    Man går vist bare på nettet og finder den aktuelle pris.

    Ha en god dag alle sammen ;o)


  • #28   11. apr 2008 Jo jo et billede af den ødelagte genstand må man kunne fremvise... det er klart. Ellers vil jeg gerne have en ny fladskærm med nu i er igang ;o)

    Men det var også bare lige med hensyn til kvitt.


  • #29   11. apr 2008 ... Og et nyt hjerte... Grisen ødelagde det :o(

  • #30   11. apr 2008 Kjellgård.....

    Seriøst..... Nævner jeg navne i mit svar til kate.... NæææææææH....!

    Jeg anbefaler hende at kontakte sin egen forsikring med sine briller....Visse forsikringsselskaber dækker ødelagte briller.....

    Nej i skylder mig intet, ud over en undskyldning for at sprede usande rygter i jeres forening om min personlighed.....

    Og selvfølgelig har du , og jeg gentager DIG kjellgård, for jeg kan ikke hænge hele AR op på dine til tider flæbede udtalelser til folk, i følge min advokat, et forklaringsproblem på hvorfor du bryder AR tavshedspligt når folk henvender sig til jer og beder sig være anonyme......?

    jeg citerer fra din egen tråd herinde: VI synes det er nok nu:

    Og Marita>> Hvis du gerne vil ha æren for de oplysninger du kom frem med mht Michelle sagen, så sku du ikke ha bedt om at være anonym..... Men værsgod..... æren er din!

    Det er i følge min advokat ulovligt, specielt når der her er tale om en åben gruppe.

    Men det det vil jeg lade min advokat arbejde med i fred og ro, da han har fået lige netop det svar tilsendt.

    Og fremover, når du vil mig noget, ja så bedes du sendet det til min mail, det gør det lidt lettere at kommentere, og vidersende til min advokat....


  • #31   11. apr 2008 M.T.....

    var den til mig....? smiley


  • #32   12. apr 2008 Kjellgård..

    Det er hermed gjort......

    Og hans svar til dette er følgende (forkortet):

    Hvis man driver en forening omkring dyrs vælfærd, og denne forening tager imod en henvendelse, og samtidigt lover fuld anonymitet, ja så er det et brud på loven når foreningen/foreningsmedlem senere udgiver BÅDE sag og personen der henvendte sig.Det er et brud på jeres tavshedspligt....

    Så demed brød du loven kjellgård.... Jeg holder ikke hele foreningen til ansvar for denne handling , men da du sidder godt og trygt oppe på toppen nu, og udtalelsen står for DIN regning. Ja, så må du jo selv forklare dig over for min advokat.......

    Jeg trækker ikke min anklage tilbage....


  • #33   12. apr 2008 Og lige en ting mere Kjellgård....

    Mine problemer ligger ikke i dine indlæg, nok snarere din formuleringer af dine indlæg.....

    Og jeg læser præcis de indlæg jeg har lyst til at læse, og da du henvender dig direkte til mig, så er jeg af ren og skær høflighed nødt til at besvare dem.

    Det kunne du måske lære lidt af......


  • #34   12. apr 2008 Og sidst men ikke mindst kjellgård.....

    Du behøver ikke minde mig om at jeg er uønsket i en gruppe hvor du er til stede. Det har jeg tidligere erfaret......

    Jeg er her inde fordi jeg gerne ville følge Ribehundene tæt på, og fordi jeg var den person der støttede Anja og hendes kamp med plet.

    Enig, det burde have været jer som forening der havde støttet hende, men da I tilsynladende ikke gjorde noget for at hjælpe anja i den her sag, så mener jeg at jeg er i min gode ret til at være her....

    I har ret, Plet er ikke længere i AR varetægt, guderne må vide hvor han er...... Det var et godt træk.....

    Men jeg agter ikke at forlade denne gruppe, med mindre jeg bliver smidt ud....


  • #35   12. apr 2008 Kelgård....

    Det her er en tråd jeg har lagt ud......

    Det stod dig frit for at gå herind og læse den.....

    tråden omhandler PLET en ribehund......

    Den eneste der kaster med mudder, det er desværre dig.....

    Du stiller en massel dumme spørgsmål, og konstaterer en masse ting og da jeg er trådstarter, ja så er jeg nødt til at besvare.....

    Du kkan bare lade være med at give bolden op......Du går jo bevidst efter angreb , men ærligt talt......

    Det gidder jeg ikke.....


  • #36   12. apr 2008 Og lige en ting til kjellgård

    Anja sagde ja, udelukkende for at hjælpe jer og plet da der opstod en akut situation ,som i meget vel var vidende om.

    Specielt dig da du selv var med over med plet, og hentede ham igen....

    Jeg bryder mig ikke om at du sidder der og spiller uskyldigt uvidende omkring sagens sammenhæng, da du om nogen ved det....

    Enhvidere beder jeg dig om at lade være med at udtale dig om anja p.t da hun af personlige årsager har valgt at holde en god og sollid pause fra HG, da hele den her sag med plet virkelig har knækket hende og hendes familie...... Vis dem dog lidt respekt i stedet for.


  • #37   13. apr 2008 Undskyld men AR hentede hundene hvorfor faen tager i så ikke ansvar fra i tager dem til de får fast hjem det virker for mig meget meget forkert og useriøst..

    Men Plet er ikke længere i vores varetægt, og hva Internatet tager af beslutninger mht Plets fremtid, ka vi faktisk ikke tage ansvar for. Jeg fraskrev mig Plet den aften han blev afleveret på internatet......Og så er den ikke længere.

    Hvordan fanden kan i fraskrive ham inden han er flyttet hjem til en fat familie..

    dette viser virkelig hvor seriøs AR er. nøj i skuffer gang på gang..

    FØJ siger jeg bare..


  • #38   13. apr 2008 Seriøst kjellgård.....

    Det skræmmer mig ikke....... Ikke det fjerneste....

    Men jeg synes da det lyder som at I driver en seriøs og tillidsfuld forening.....

    Folk kan jo til enhvertid føle sig trygge ved at henvende sig til jer.

    Nu ved de da trods alt at alt bliver gemt og sendt videre til advokat, selv private fortrolige samtaler..... Det er virkelig noget der vækker tilliden til jeres forening..... Smukt...

    Jeg ved hvad jeg har sagt og gjort....... Og de ting er der ved at blive ryddet op i.... Kan i sige det samme .....?

    Og så gentager jeg mig selv en gang til....... Jeg synes efterhånden ikke at det er umagen værd at besvare dine kommentarer..... Spild af tid....

    Jeg sætter en tråd i og du fortsætter med at tæske langhalm, og få debatten over på en gang mudderkkastning.





  • preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #40   13. apr 2008 goddag goddag jeg takker meget for at kunne komme ind her og se og være lidt med takker


  • #42   13. apr 2008 Pinky......

    Er det sandt.....?? Ved du det med sikkerhed...???

    Åh jeg håber du har ret........ :oD......

    HM...... Måske burde jeg fortælle anja det......?

    Sidst jeg snakkede med hende da var hun så ulykkelig, og det må da give hende en følelse af ro at vide at han er i live.....

    Ja jeg ved ikke........


  • #44   13. apr 2008 Pinky.....

    Ja det kan jeg kun give dig ret i...... Men et livstegn er jo guld værd i disse dage for anja... :o)

    Jeg siger heller ikke han er aflivet, men har bare ventet på at høre han var okey...... :o) For anjas skyld om ikke andet.....

    Super at høre...


  • #46   13. apr 2008 Pinky.....

    Ved anja det eller.... Hun er jo så fortvivlet...?


Kommentér på:
Anjas drøm bristede.... Plet.....!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce