{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Se hvad jeg fik idag... Ang. Oliver :( {{forumTopicSubject}}

VÆR SØDE AT LÆS DET HELE…..

Dette brev har lige jeg modtaget jeg har fjernet navne undtagen Lykkes hende har jeg jo nævnt så mange gange.
I bliver virkelig nød til at hjælpe mig mere end nogensinde med at lede efter ham.. For nu skal han bare hjem…
Håber vi finder ham, Hilsen Maria…
____________________________
Jeg er vikelig ked a jeg er den der bliver nød til at fortælle dig det her., men tror ikke du ser Oliver mere desværre..
Det er ikke første gang der er forsvundet en hund fra der hvor lykke arbejder.
Da jeg arbejdede der hvor lykke, arbejder nu, formidlede jeg en hund til en a mine venner der også arbejdede der. Der passede ikke vores chef, at vi havde hunde på arbejde, men han sagde det aldrig til os.
En dag var Hugo(min vens hund) bare væk, mig og min ven kørte og ledte efter ham næsten hele natten vi var over det hele, uden at vi fandt ham:'( E. (min ven) var helt knust.
Så læste jeg avisen en dag, og hugo var fremlyst, vi var super galde, og hugo kom tilbage til E. og desværre tilbage til E. og min chef. der var bare noget galt Problemet med hugos forsvinden var, at han på under en halv dag havde løbet 40 km, og skulle have løbet over en bro, for at komme til det sted hvor han blev fundet.
Jeg var til dyrlæge med hugo, og dyrlægen sagde at han kunne se på hugos poter at han ikke havde løbet 40km, for hvis han havde gjort det, ville hans poter være slidt helt op.
Det andet problem med hugos forsvinden, var at da hugo forsvandt var vores chef også væk, det synes vi var meget mærligt.
nå men alt blev glemt om hugos forsvinden for nu var han jo hos E. igen.
jeg stoppede så der hvor E. og lykke arbejder, men var hele tiden i kontakt med E..
En dag ringer E. så til mig, og græder, han fortæller at hugo er væk igen, og hans chef er også væk, han græder og siger, han aldrig vil se hugo igen.
Hugo forsvandt i december hvis jeg husker rigtig, og igen har set ham siden, vi tror han er blevet skudt, for vores chef skulle være helt sikker på han aldrig kom tilbage igen.
Så her i januar, kommer E. hjem til mig og spiser, så fortæller han om lykkes nye hund, og at han havde for sjov sagt til lykke hun skal passe på med at lukke hendes hund ud, for hugo var jo væk, men lykke holder ikke sådan godt øje med hunde, og den dag forsvinder hunden.
Hugo blev fundet på rømø ved en skov.
hvis i finder oliver, SKAL han ikke tilbage til lykke.
Vi fandt lille hugo en gang, men anden gang var han helt væk, og blev aldrig fundet.

Den her historie skal du ikke fortælle lykke eller nogen, for vores chef kender alle, og det vil bare gå ud over lykke mig og E. i den sidste ende..

Håber i finder ham!!
Aflevere han ikk tilbage, for hans egen skyld


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se hvad jeg fik idag... Ang. Oliver :(
Kommentér på:
Se hvad jeg fik idag... Ang. Oliver :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce