716 visninger
|
Oprettet:
Teenager-Åhh {{forumTopicSubject}}
HJÆLP min hund er (desværre) kommet i teenagealderen. Og han er en RIGTIG lille lømmel.
FX. Hvad var det nu 'plads' betød? Tror jeg han tænker til hundetræning hvor 'plads' øvelsen ligner noget bræk..
Hele hans hukommelse er bare ved at forsvinde..'sit' øvelsen er helt væk..Og man kan ikke rigtigt lokke ham til sig med guffer mer' AJ HAN ER IRRITERENDE.
læs mere om det på min hjemmeside:
www.mowglis.webbyen.dk,
skriv gerne i min gæstebog
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
www.mowglis.webbyen.dk
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.327
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 143
Teenager-Åhh