{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Ked af det ( Ikke hund) {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige en masse ting jeg lige skal af med.

Min kæreste blev mandag aften indlagt på Haderslev sygehus.. er pisse ked af det. de lovede han kunne komme hjem i dag, men neej neej. han kan nok først komme hjem imorgen..
han var først dehydreret, men de fandt så ud af hans blodsukker var for højt (han er deabetiker). så nu skal han stikke i sig selv med ínsulin..

først sagde de til ham at det enten blev 2 eller 4 gange om dagen han skulle stikke sig selv. men neej nej, nu har de lavet det om til 5 gange om dagen..

så her igår skulle han stikkes i maven inden han kunne spise morgenmad. men så havde overlægen kun fortalt han skulle have insulin en gang. så der havde de igen misforstået hinanden altså lægerne..

jeg er pisse stresset, med skole og alt.. min teori prøve blev aflyst af at kommunen lavede shit i den.

og her sidder jeg tilbage, og har case arbejdsdag i skolen, og kan først kom op til min skat klokken 2 ):

er skide ked af det, føler mig svigtet både af lægerne og på en måde af min kæreste, fordi han drak så meget i weekeden, og bare ikke kan lade vær med at spise for meget chokolade og bla.

Skulle lige ud med det lidt.. hører andres menning om det her,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ked af det ( Ikke hund)
  • #1   12. jun 2008 Forstår godt du er frustreret over det.. Håber han kommer hjem til dig som lovede nu..

  • #2   12. jun 2008 jeg kan godt forstå dig..
    ved ikke hvad jeg skal sige til det her..



  • #3   12. jun 2008 Jaa. men han siger selv at han vil hjem imorgen.. tak fordi du forstår.

  • #4   12. jun 2008 Neej, det er også en svær situation for mig, havde bare brug for at puste det ud. og skrive det til nogen.

  • #5   12. jun 2008 jaa, det har jeg også prøvet at sige til ham..
    det er så bare en hård måde han lære det på, både for mig og ham..
    og han er godt klar over at det er forkert nu..
    men ja, en anden gang holder jeg sku ved mit ord,!!

    det er ikke så meget min skole og det, men også vores katte og Alou jeg tænker på. det er også en stressende periode for dem. desværre.


  • #6   12. jun 2008 Kan godt forstå dig!

    Min mor arbejder på Haderslev sygehus.. Hvilken afdeling ligger han på??


  • #7   12. jun 2008 Hej Trine...

    Jeg forstår dig så ganske udmærket og ved hvor frustreret du er. Har selv stået i samme situation og der snakkede lægerne også forbi hinanden og skulle så hele tiden rette op på hinandens fejl.

    Mht kæresten, så prøv at snakke med ham om det og fortæl hvordan du har det og føler dig lidt svigtet af ham. Og at du gerne vil beholde ham længe endnu, for diabetes er ikke noget at spøge med selvom der ikke sker noget ved at spise masser af chokolade nu, så kan det komme når han bliver ældre.
    Hver gang min kæreste får for højt blodsukker og bliver dårlig fordi han har spist noget han ikke skulle eller drukket for meget, så fortæller jeg ham hvordan det var at skulle stå og tage afsked med ham på intensiv fordi lægerne troede han døde af det, og det er ikke rart for ham at høre, og det hjælper for det meste til at han tænker sig om.

    God bedring med ham og op med humøret ;o)


  • #8   12. jun 2008 Neej, vi har også haft en snak om det nu, og han har indrømmet han ikke har taget det alvorlig nok..
    hehe okay,, ja den er også hård at få at vide (;

    men han kom ud i dag, heldigvis. han kom ind på en stue med 4 gamle mennekser, også sagde han til lægerne at der kunne han altså bare ikke sove.. også sagde han han nok skulle tage det sidste insulin mens de så det, og den sidste pille her senere.. også og så komme ud på syghuset imorgen tidlig og få de sidste informationer om hvad han skal gøre med insulinen og det.. og det sgade de go for .

    det skal nok gå, og er bare glad for han er hjemme.


  • #9   12. jun 2008 Det er jo godt at han er hjemme. Det med insulinen vænner han sig hurtigt til.
    Min kæreste var bange for at stikke sig selv i starten, men så spurgte jeg om jeg skulle gøre det. Og med vilje stak jeg forkert (hehe) så det gjorde hammerondt, men bagefter kunne han godt selv og han bliver helt hvid i hovedet hvis jeg spør om jeg må stikke ham. Så ka han lære det! ;o)


  • #10   12. jun 2008 hehe.. ej her er det mig der er bange for sprøjter.. kan ikke klare det.. men min kæreste tager det meget køligt. og han gjorde det bare der første gang.. hehe så det er godt nok..

    hehe jaa kan han (: lade vær med at være pylret.


  • #11   12. jun 2008 Jeg er heller ikk glad for sprøjter når det er mig selv det skal gå ud over, men så snart andre skal stikkes så bliver jeg en lille djævel smiley

    han bliver nok sat ned i insulin senere hen hvis han holder diæten og blodsukkeret bliver mere stabilt.


  • #12   12. jun 2008 jaa tror jeg også (:

Kommentér på:
Ked af det ( Ikke hund)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce