{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

AAAAAAAAAARGH {{forumTopicSubject}}

Har lige været til agility træning som Liva eeeeeeeeelsker, hun har været helt ekstremt hyper hele dagen og var der selvfølgelig også til træning, hun havde det bare skide skægt.

Men nu går jeg til træning med en del små hunde -gårdhunde, gravhunde, cairn terrier og en beagle blanding - så Liva har ikke været specielt velset på holdet, både fordi hun kom ind som begynder og bare kunne en masse og så fordi de åbenbart ikk er glade for store hunde, til trods for der også går et par større,,

men nu til sagens pointe, vi skulle lave nogle øvelser, som de aller sidste, de andre havde sat sig på græsset i et hjørne af banen, øvelserne gik også rigtig godt, lige indtil Liva ville lege med de andre hunde, men da hun løber derned skynder alle de andre at tage deres hunde op på armen og det ender selvfølgelig i ren kaos, Liva er bestem ikke den der vil slås tværtimod vil hun bare prøve at blive gode venner igen, men selvfølgelig er alle de små hunde jo ekstra hårde når de er kommet op, og Liva hopper op af ejerne for at få de andre hunde til at lade være med at være sure.

der går de andre ejere så helt amok og render rundt, hvilket jo så gør det sværer at få fat i Liva.
en af dem sparker endda Liva, og Liva ville ikke noget ondt, børsterne er ikke rejst på noget tidspunkt og hun udviser stort set kun lege adfærd.

det hele resultere i at jeg får fat i Liva, skrider mega stor tudende og rasende over deres uvidendehed og fordømmenhedm, mens jeg kan hører hvordan de sviner mig og min hund til.

Min træner var der heldigvis under hele forløbet og han har også fortalt dem et og andet, om hvem der lige gjorde den største fejl, for hvis de ikke havde over reageret på den måde var det aldrig nogensinde kommet så vidt.

men er endt med at min træner har tilbudt at jeg kan træne med ham en anden dag, hvor vi bare koncentere os om at gøre Liva så go som muligt så vi kan vise de andre en ting eller to og den farlige ustyrlige kamphund kareler..

PUHA, nok en lang indviklet historie men skulle bare ud med det..

Det er ikke kun Kamp/muskelhunde der har de problemer..

er bare glad for min træner kan se realstisk på det, for jeg skal ikke tilbage til det hold, får jeg nok heller ikke lov til af de andre.. Liva har aldrig været velkommen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AAAAAAAAAARGH
  • #1   13. jun 2008 Ej hvor er de strenge. Hvis de vidste bare lidt om hunde, kunne de da se, at det meste var deres egen fejl. Jeg ejer ikke selv en kareler, men bor med en, og hun er da sin egen, men hun er bare super charmerende og er glad for alle hunde. Heldigvis har min roomie ikke mødt samme fjendtlighed som dig. Føler med dig, det var da en rigtig ubehagelig omgang det der!
    Og fy skamme til dem, sådan en flok gamle stivstikkere! x(


  • #2   13. jun 2008 Så har i da lige fundet ud af hvem der har forstand på hunde og deres adfærd hva??
    Det er jeg ked af, det lyder ikke sjovt, men det er da fedt det er dræberhunden der klarer sig bedst smiley


  • #3   13. jun 2008 held og lykke med hende fremover..

  • #4   13. jun 2008 Har heller aldrig oplevet noget ligende, vi har altid fået af vide at Liva har det dejligste temperament, og hvis der var nogen hund der kunne mane den fordom om at bjørnehunde er kakrilske i jorden var det Liva, så kommer også lidt som et chok lige at få smidt alt det i hovedet.


  • #5   13. jun 2008 ja det kan jeg da godt forstå, det kan de da heler ikke tillade sig..

  • #7   13. jun 2008 ENIG!! Kareleren er en super hund, smiley

  • #8   19. jun 2008 Hold da op for en oplevelse! :o/
    Ej - kan dæleme godt forstå at du er ked af det! Hvad er dog det for en opførsel??
    Hvis nogle havde sparket min hund, var jeg gået amok!!!! Puuuh haaa :o/
    Håber du får dig nogle bedre oplevelser fremover!

    Jep Kareleren er en fantastisk hund, på sine egne helt fantastiske måder :oP

    Dejligt med en gruppe hvor alle kan se det :o)


  • #9   19. jun 2008 ja, jeg tror ikke der er nogle der ejer en kareler, der tror at det er en perfekt hund smiley
    Den har nogle små skørheder oven i bolten, men det bliver man jo bare nødt tilat acceptere når man har hunden..


  • #10   19. jun 2008 Ja jeg har godt aldrig mødt en mere speciel hund end Liva.. der er smpelthen bare så meget personlighed i hende og hendes familie..

    Jeg havde ellers aldrig overvejet at skulle have en da jeg har hørt en masse om hvor specielle de er i temperament og opførsel.

    men nu hvor jeg har en ville jeg ikke undvære hende, hun er sjovere at arbejde med end f.eks. en buhund.


Kommentér på:
AAAAAAAAAARGH

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce