{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Hej allle mopse elskere :o)

Min Taya på ca 9 mdr. er netop kommet i sin første løbetid, har aldrig haft hun-hunde før, så er der nogle ting jeg kan gøre for hende, så det bliver nemmere for hende at komme igennem? Hun er meget hidsig på den lille Thilde. Hun har bedet ud efter hende og knurrer af hende. Er ret bekymret?

Et andet spørgsmål: Taya går helt amok og "angriber" Thilde når der er mad eller godbidder i nærheden? Hun har lige smidt hende ned af sofaen selvom de havde et ens tyggeben HVER!

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål!
  • #1   15. jun 2008 nej det er ikke sent. Det er jo heller ikke alle piger der får deres når de fylder 14

• #2   15. jun 2008 Hvis du havde forestillet dig et rosenrødt billed af 2 legende mops lige med det samme, skulle der nok have været 2 år imellem dem.
    Det er klart at den ældste mops skal dominere, og mange hunde kan bare ikke spise ben i samme rum - det må du acceptere og derved minimere optræk til skænderier mellem dem. Husk at når du giver godbidder eller hilser på hundende, er det altid den ældste der skal komme først, derved lærer den lille at der er en rangorden indtil den dag hvor de er store nok til selv at ordne det.

• #3   15. jun 2008 Gitte - som sagt i den anden tråd hvor du har skrevet det samme, så svarer jeg lige igen her smiley

NEJ jeg havde ikke forestillet mig det hele rosenrødt, men derfor er det da rart nok at høre om det er normalt og om jeg kan gøre noget.
    OG det du foreslår gør jeg allerede.

• #4   16. jun 2008 Pernille, det er os bare ok smiley Der sku ha været en smiley efter, men den forsvandt i farten... Men 9 mrd er ikke sent..... smiley

• #5   16. jun 2008 Trunte var ca. 8½ mdr da hun kom i den første. Hun var så dårlig at jeg troede hun var syg, men så livede hun op senere på dagen - og om aftenen kom det så smiley

Kommentér på:
2 spørgsmål!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce