{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

nu må det stoppe {{forumTopicSubject}}

inden for 3 uger har vi igen haft indbrud på vejen
sidst i maj tømte de mine venners sadelkammer for alt seletøj
torsdag til fredag ved deres nabo diesel og værktøj
og i nat stjal de hans bil og brændte den af.
vi har sørme gode vagthunden her ved os vi har alle 1-2 hunde men ingen af dem har givet lyd fra sig smiley
utroligt at de kan finde helt her ud :=) men det er da træls


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu må det stoppe
  • #1   21. jun 2008 Det er da godt nok temmelig trist at høre... Håber de snart får fat i de "banditter", så i kan sove trygt om natten igen.
    Men hvad er det da egentlig for nogle vagthunde i har? ;o) griner


  • #2   21. jun 2008 i er vist uheldige hva er det for nogen hunde...

  • #3   22. jun 2008 Måske er det nogle hundene kender ??

  • #4   22. jun 2008 Kender godt ham det er sket for, pisse træls. Var ude at se bilen i dag (eller det der var tilbage), fatter ikke hvad der foregår i deres hoveder.
    Min søster skal højst sandsynlig også flytte derud, men hun er ikke vildt glad for det mere, efter dette skete i nat. Men hun sagde, at hun ihvertfald skulle have en hund fra dag 1 af. Jeg tænker lidt, hvad er det næste...???
    Har tilbudt dem at de gerne måtte låne min hund i første omgang, problemet er bare den er en lille kryster, men ved selvfølgelig ikke om den også ville være det i sådan en situation *SS*


  • #5   22. jun 2008 Og ham det skete for i nat har ingen hund (måske derfor de ikke har givet lyd) smiley

  • #6   22. jun 2008 er også ulækkert at tænke på at der kan rende folk rundt om ens hus(og måske også komme indenfor) mens man ligger og sover,og ikke opdager en skid.
    hvorfor kan disse folk ikke bare holde sig væk fra andre folks huse.
    Kan slet ikke ha det.
    Kom også hjem her ved 1 tiden, og så jeg havde glemt at lukke den ene dør, så måtte lige gå en runde i hele hytten inden jeg satte mig hen (Skulle være sikker på der ikke var nogen herinde) hehe


  • #7   22. jun 2008 hej
    vi er så vandt til at hundene giver lyd fra sig bliver min ved er jeg oppe for at se vi bor så lang ude at der er meget vildt om husene både harer rådyr og fasaner
    men trælds er det da at det er sket igen og ham der er sket for er den eneste uden hund, men der bor 2 ved siden af og de har ikke sagt en lyd heller ikke da deres sadelkammer blev tømt ja de har en lab og en grand
    og kristina sig til din søster at det er træls men jeg har ikke fortrudt at jeg er flyttet her ud og jeg bor enda selv det et skønt herude trods alt


  • #8   22. jun 2008 Hvis hundene plejer at give lyd når der kommer nogle fremmede, kan det måske være nogen der er bekendt i kvarteret og som hundene er vant til? Hader den slags mennesker, de skulle fandme have en omgang klø....øv hvor pisser det mig af at høre sådan noget. JEG SER RØDT!!!!!!!!!!!

  • #9   22. jun 2008 Det er så frækt.. De tænker slet ikke over, hvad det kan gøre ved folk. De er i hvert fald ligeglade..

    Vi har selv haft indbrud i bilen, mens vi var hjemme. Freja havde givet lyd fra sig, men vi tog det som hendes sædvanlige pjat, når nogle lufter deres hund og går forbi vores indkørsel.. Så det havde vi ikke tænkt videre over før næste morgen...

    Det er på grund af det, vi så fik hund nummer 2 et halvt til et helt år før beregnet.. Jeg skal ikke nyde mere af den slags..


  • #10   22. jun 2008 anette L. de glæder sig også vildt til at bo der. er jo et skide hyggeligt sted ellers smiley


Kommentér på:
nu må det stoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce