{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

hmm {{forumTopicSubject}}

Nå vi var så til wp i weekenden og det gik ikke ret godt for os er faktisk ikke helt klar over hvad Nemo trak, men han valgte inu engang at stille sig op og pisse mig af
Jeg må sku sige jeg er ved at være en smule rådvild over det jeg virkelige ikke hvad jeg skal gøre ved det ?

Det handler jo nok om lydighed, så jeg må nok tilbage til bacis og begynde forfra med det ...

Johnny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm
  • #1   7. jul 2008 det lyder ikke godt johnny håber i får rettet fejlen ind og kommer på rette spor igen..
    jeg kan så sige zoey gjord det skam ok i weekenden både i sverig (lørdag) samt her i dk (søndag) hun vandt da mwp% i heavy weight klassen bægge dage samt mwp i heavey weight klasse søndag så jer er tilfreds


  • #2   7. jul 2008 Jamen det er sku da godt at en af os havde en god weekend
    stort tillykke med det..



  • #3   7. jul 2008 Gud hvor er det da trist Johnny. Men du har jo ret, så er det bare tilbage fra 0 og så i gang med lydighed. Øv også.

  • #4   7. jul 2008 Hey Johnny.
    Ja han er sku' lidt fra sin gamle kampform den "lille" nemo.
    Jeg tror også at du skal lægge lidt mere energi i lydigheden, det er jo ikke kræfter han mangler.
    Derudover tak for endnu et godt stævne, som trods det varme vejr gik meget godt.
    Selv er jeg da heller ikke helt tilfreds, da peaches langtfra ydede max., havde jo satset en smule på hendes IDWP3, men man må jo tage hvad man kan få, og så måske bruge træningsbanen lidt mere fremover hvis det skal blive ved med at holde.


  • #5   7. jul 2008 tak skal du have johnny og håber i kommer tilbage på rette spor igen snart det er skide fustrende når man ved ens hund godt kan og den bare giver en fingeren ;-(
    men sådan er livet bare i hunde sportens verden det går ikke altid som man håber øv øv


Kommentér på:
hmm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce