{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sulten hund
  • #1   11. jul 2008 okay jeg har bare hørt fra mange bekendte at da de begyndte på barf, så faldt hunden meget mere til ro mht mad. ikke noget tiggeri osv

  • #2   11. jul 2008 Yes min hanhund kan oz bare spise og spise...
    men der imod min tæve, det er ikke altid hun spiser op....


  • #4   11. jul 2008 Jeg har ikke en sulten men en madglad hund smiley

    Jeg mætter ham ofte med store mængder kød, giver ham f.eks 3kg kød på en gang og faster ham derefter nogle dage eller giver ham meget lidt på 2. dagen osv.

    Jeg fodrer så godt som aldrig på samme tidspunkter og det har hjulpet enormt på hans sult at det ikke er på et bestemt tidspunkt han forventer at få mad.


  • #6   11. jul 2008 fruit batten R

    Jeg var også betænkelig i starten, men har opdaget at vidunderet faktisk selv siger stop selv om det er kød der ligger i madskålen smiley

    Jeg prøvede mig frem og det ligger ved omkring 3-4kg at han giver op, derfor fodrer jeg ham med den mængde måske 1 gang om ugen og giver ham så 2 fastedage derefter. Min hund får 900g i forhold til sin vægt men det er gennemsnitligt på en måned og bestemt ikke hver dag.

    Det eneste jeg tager højde for er at når jeg stopfodrer ham så er det ikke inden træning eller en lang gåtur, han er jo rigtig mand og skal have sig en lur bagefter smiley


  • #7   11. jul 2008 Ikke mærkeligt at du er nervøs efter en mavedrejning.... faster du dem af og til? Du kunne evt. forsøge at fodre bare med en lidt større mængde og ikke nødvendigvis bare hælde kød op til kanten smiley

    Uanset hvad er det vigtigste jo bare at du gør hvad der passer dig og dine hunde bedst smiley


  • #8   11. jul 2008 har du mod på det tror jeg ikke der er nogen fare ved at fodre med 2-3kg.

    Men nu kan sult jo også diskuteres, jeg har en veninde som jeg fik lokket med på barf (eller det vil sige det er jo nok hendes hund der nyder godt af det :-D) Hun blev ved med at sige at hunden var sulten og det fik vi ret hurtigt afkræftet ved at lade hende have ben liggende, hvis man ikke gider røre sit ben efter maden eller i det hele taget er det jo nok ret begrænset hvor sulten man er smiley


  • #9   11. jul 2008 Jeg er fuldt ud enig i at man ikke skal udfordre skæbnen hvis det er noget man er nervøs for smiley Og trives de begge uden at du mætter dem så ville jeg da så sandelig også bare fortsætte med det smiley

    Hvilket lidt off topic minder mig om da jeg begyndte at barfe mine dengang 2 hunde, gal der var kamp til stregen om at blive først færdig... og endelig huske at bytte skål når man var færdig... savner at have 2 hunde...


Kommentér på:
sulten hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce