{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undrer mig...
  • #1   14. jul 2008 det er da ikke sikkert, at folk lige ser at der er mere end en hund :o)

  • #2   14. jul 2008 tjooo, men man går jo ind under brugerens profil og ser så hundene, men det kan selvfølgelig ske det glipper...
    Jeg synes bare at brugeren er jo lige glad ved begge eller alle hunde...Så efter min mening skal alle deres hunde have en bedømmelse når jeg nu alligevel har fundet derhen...??


  • #3   14. jul 2008 nej, det kan da være rigtigt, meeen....når man nu alligevel er der...-bare min mening smiley

  • #4   14. jul 2008 Nu skal jeg lige værer med ;o)
    Jeg stemmer på alle hundene, men giver kun en komentar, ved den sidste hund. Er det det i er kede af? Jeg når ikke at se nær så mange hunde hvis jeg skal skrive noget ved alle hundene :o))


  • #5   14. jul 2008 Hej hanne, nej det er bare underligt for mig at man ikke smider en stemme ind på begge mine hunde når man alligevel er der....
    LAD MIG UNDERSTREGE.....det er altså OVERHOVEDET IKKE kritik af nogen SLET IKKE...
    Jeg skriver skam heller ikke altid en kommentar, men jeg smider altid en stemme på alle brugerens hunde smiley
    Knus fra maja


  • #6   14. jul 2008 Jeg tænker også nogle gange over det. Freja har flere bedømmelser end Sade. Hun står øverst, så mske det er grunden.. En anden grund kan være nogle ikke bryder sig om en af de hunde, som brugeren har. Hvis det er grunden, så vil jeg egentlig hellere have de springer bedømmelsen over end de giver min hund lav eller middel. Det er ikke fordi folk ikke må give dem lav eller middel - det står dem helt frit for, men jeg bliver da lidt tis formærmet, når det sker:o)

  • #7   14. jul 2008 jamen det kan du selvfølgelig have ret i karina smiley

  • #8   15. jul 2008 Kan det ikke bare være at den ene hund kommer først i alfabetet og når man så kigger under racerne, så dukker den ene før op end den anden?

Kommentér på:
undrer mig...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce