{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

lugte til død hund???? {{forumTopicSubject}}

Dette emne er utroligt svært for mig....

Min store rottweiler skal aflives mandag. Han har gigt i benet og der er intet der hjælper... Jeg er ufatteligt ked af det....

Mit spørgsmål er: Skal lille alma på 4½ mdr have lov at lugte til ham når han er død..? Det er noget jeg har hørt, at hun ellers leder efter ham....men gør hun ikke det alligevel??

Åh altså hvor er det uretfærdigt at han ikke kan kureres, jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op....

Gør venligst ikke grin med mig, -jeg spørger fordi jeg vil begge mine hunde det bedste-både alma og charlie
Knus maja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lugte til død hund????
  • #1   19. jul 2008 Jeg har hørt, at de kommer bedre over det når de har fået lov at lugte til dem, de skulle efter sigende have et indstinkt, der så fortæller dem at den anden hund ikke er til mere.

  • #2   19. jul 2008 ja, det er jo det...Men jeg ved ikke om det er rigtigt...

  • #4   19. jul 2008 Jeg ved det heller ikke, følg dit hjerte og gør det du har det bedst med smiley

  • #5   19. jul 2008 tak Iben og Yvonne. Det er pænt af jer

  • #6   19. jul 2008 Hej Maja!
    Hvor er jeg ked af at høre at din rottweiler skal aflives. Vi prøvede det samme med vores blanding sidste år. det er hårdt!
    Mht om den anden skal lugte til den ved jeg ikke om det er rigtigt, men har hørt det før.
    Hvad med at ringe til Birgitte Lauritzen? Hun har gratis tlf rådgivning og ved meget om hunde.
    tanker fra Alice


  • #8   19. jul 2008 Selvfølgelig skal vi da mødes Pia-vi har jo stadig lille alma...
    Jeg synes bare det er sååå hårdt lige nu. Nogen dage har han det jo rigtigt godt...Det er bare så svært,men nu må vi lade dyrlægen se ham mandag, og så kan det jo være han har en mirakelkur i ærmet-der er ingen tvivl om at han skal aflives istedet for at gå og lide...men man kan jo håbe lidt på at han kan blive hos os-naturligvis uden smerter...


  • #9   19. jul 2008 Hej Maja!
    Det gør mig frygtelig, ondt for jer, det er altid forfærdelig.
    Vores forrige hund en stor lab, havde ødelagt sine hofter som hvalp, ved cykling (ikke hos os) og han fik også gigt/ondt, da det kom på tale at nu skulle han ikke lide mere, foreslog vores dyrlæge at vi fandt et sted at købe 100% glucosamin sulfat og prøve det, inden den endelige afgørelse og heldigvis for det, han fik 2 år mere uden smerter, de forsvandt bare og da det ikke virkede mere, ja så måtte vi den tunge men, nødvendige vej.
    Jeg ved ikke om i har prøvet det, men hvis ikke er der da, en chance.
    Når vi når så langt, skal Citha have lov at sige farvel til Nikky, for mig er det meget vigtig.
    Jeg føler med dig og ønsker alt godt.


  • #10   19. jul 2008 det gør mig ondt maja

  • #11   19. jul 2008 Hej maja

    Hvor gør det mig trist at læse.. Det gør så ondt at skulle sige farvel til en god ven. Jeg kan ikke skrive noget der kan lindre din smerte, men et trøstekram kan jeg sende.. Jeg føler med dig...:o(

    Mange tanker Karina


  • #12   19. jul 2008 Det glucosamin Valle (stor lab) fik var også pulver, men til heste købt i Tyskland, da det på daværende tidspunkt var forbudt i Dk.

  • #13   21. jul 2008 gør mig ondt at høre at stakkels Charlie har ondt, krydser fingre for at i når at finde en mirakel kur til ham, det er jo aldrig sjovt at miste en man elsker.

    kruz og savle møs fra mig, mojo og rocky


  • #14   21. jul 2008 hej alle...
    Tusind tak for svarene. Charlie har fået en blokade-dyrlægen mente det ville hjælpe ham, og synes ikke vi skulle aflive ham endnu....Jeg ønsker kun det bedste for begge mine hunde, og jeg stoler på dyrlægen og synes det er dejligt vi har ham lidt endnu. Jeg havde ellers troet det var forbi... Jeg er så glad... Charlie er lidt omtåget og alma er snotforvirret over at han bare har smidt sig midt i det hele, men alligevel tusind tak for svarene... Den dag kommer jo alligevel før eller siden, og så har jeg jo svar...
    Knus fra maja


  • #16   22. jul 2008 dejligt at høre:o)
    Ved ikke så meget om sådan noget, men ude i naturen snuser de vel også hvis nogen dør, så synes det virker helt i orden:o)


Kommentér på:
lugte til død hund????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce