åh gud, hvor er jeg bare GLAD! åh gud, hvor er jeg bare GLAD!
Jeg har lige været på ferie i Kroatien i 15 dage, hvor jeg ikke har set mine to kære hunde!
Da vi så kørte hjemad, kom der en sang i radioen som jeg altid sang for Amy da hun var en lille hvalp; som altid gjorde hende rolig og afslappet.
Jeg fik tårer i øjnene, for da indså jeg hvor utrolig meget jeg elsker den hund, og hvor utrolig meget jeg savnede hende!
Så kom vi hjem, og skulle derefter ud og hende dem.
Vi kom derud, og Amy rystede over hele kroppen af glæde!
hun blev lukket ud, og spænede alt hvad hun kunne hen til mig. (så er man altså lille når en så stor hund løber hen og hopper ved ens side)
og Apollon så meget mere voksen ud, og er bestemt også blevet det! Han er som forandret, -bare på to uger :o! men han fjollede nu stadig rundt som en lille hvalp, så kær :')
men han havde mistet den bløde hvalpepels /:
Nåmen vi kom hjem, og jeg gik ind i stuen. Der gik lidt tid, og jeg kunne se at Amy gik forvirret rundt på mit værelse. Da hun så mig, kunne jeg hurtigt se at det var mig hun gik og ledte efter. Jeg gik ind på værelset og fik sat mig ned på gulvet. Hun kom hurtigt hen og lagde sig op ad mig. hun gav et lille støn, og i en times tid sad jeg bare dér og kløede hende.
- Jeg fik igen tårer i øjnene, for hold op hvor havde jeg egentlig savnet dem!
Jeg måtte simpelthen bare ud med det, er så utrolig glad for igen at komme hjem til min elskede vuffer
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.477
de ser også dejlige ud kan godt forstå du savnede dem
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 165
Tina P : ja, det er simpelthen bare noget af det bedste!
- så føler man sig elsket
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 60 Svar: 608
P.s. var det en god ferie?
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.477
maj 2008
vågner op, morgenmad, bade, is, middagsmad, bade, is, brusebad, aftensbad, bade, laaangt brusebad, gåtur ved stranden/køre ind til byen, is, sove og så det samme næste dag
- i hele to uger (ren afslapning) 8D!
Der var bare så varmt, at det ikke var til at holde ud. der var 39 i skyggen klokken 11 om formiddagen i Lørdags. (det var den eneste dag jeg lige kiggede temperaturen) -og det er jo udenfor de dér middagstimer (:
Men det var nu som sagt også godt at komme hjem!
maj 2008
mar 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 246
nov 2007
Følger: 62 Følgere: 59 Emner: 14 Svar: 44
Jeg må sige jeg havde det meget lige som dig da vi var i Italien, men vi var HELDIGVIS kun væk i 1 uge.
Jeg savnede Buller så meget at jeg kunne skrige.
Så jeg kan udemærket følge din savn til din skønne hunde.
Puha det er lige før man lover sig selv at det gør man bare aldrig mere.
Der er ikke noget der er mere dejligt end når man kan se og mærke hvor glad ens dyr er for en, for de siger jo faktisk det samme som os, FUCK hvor har jeg savnet dig, det må du aldrig gøre igen, næste gang tager du mig med, okay ?
Tror du ikke de tænker sådan ?
Godt at i er sammen igen....
maj 2008
Jette L: Jo, det tror jeg helt bestemt at de gør! Der er ingen tvivl dér.
Jah, jeg har tit sagt til mig selv at det gør jeg aldrig mere, men så alligevel; man vil jo også gerne lidt ned og nyde solen
Men også bare den tanke, at de bliver "spærret inde" i al den tid, er jo også en forfærdelig tanke. Heldigvis havde min Amy jo Apollon i år, -men ellers havde hun helt sikkert tabt sig kolosalt af stress som hun har gjordt de andre gange hun var kommet i pension..
Hov, nu kom jeg vist lidt ud på et sidespor :o)
Det savn der er til hunden, er bare helt ufatteligt. Jeg er helt enig i det du skriver,
maj 2008
-og ikke mindst at det er gengældt! Det er jo helt vidunderligt :)!
(ikke fordi at jeg regnede med at jeg var den eneste, men den kærlighed mellem menneske og hund kan være så ubeskrivelig stor)
åh gud, hvor er jeg bare GLAD!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside