697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Åh Gud er for god af mig Åh Gud er for god af mig

Ja, så har jeg brugt 10 min. på at fange en brun lab UDEN hundetegn, 1 time på at gå rundt ved skoven for at se om der er nogen der mangler en hund, endnu 1 time på at stemme dørklokker, haft ringet til politiet og fået at vide at de ikke gør noget, haft hunden i indkørslen (hvor den stadig er), ringet til politiet IGEN og fundet ud af hvor hunden kommer fra (beskyttet adresse), og politiet kan ikke få fat i ejeren. Hvad har i lavet idag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh Gud er for god af mig
  • #2   1. sep 2013 Ja, den røg ud i indkørslen, og der er den stadig smiley

• #3   1. sep 2013 Du kan vidst nok ringe til falck, så kommer de og henter den smiley

Men jeg skulle have været ude og træne for første gang i klubben med Odin, men træningen blev aflyst i dag, så det blev til lydighed i haven. Han gjorde det super godt og har virkelig forstået klikkeren. Bagefter var begge hunde og jeg i skoven, men hundebanden smiley

• #5   1. sep 2013 Det er muligt at du er for god af dig, men synes nu det er dejligt at der findes mennesker som dig..

Jeg har haft det skidt.... det er selvforskyldt.

Var til fødselsdag hos en af mine bedste veninder.. der var live band.... en fed fest.
    Men den blev federe - pludselig stod Peter AG på scenen... Top underholdning til en rund fødselsdag må man sige smiley

Og til jer unge mennesker der ikke kender Peter AG. Det er ham der i sin tid var forsanger i Gnags smiley

• #6   1. sep 2013 Og de unge mennesker aner ikke hvem gnags er *GG*

• #7   1. sep 2013 Haha det kan der være noget om smiley

Kommentér på:
Åh Gud er for god af mig

Annonce