adfærds ændring {{forumTopicSubject}}
Antonio viste en helt ny side af sig selv her i weekenden. Jeg stod uden for at supermaked med og ventede, da der kommer et ægtepar forbi, manden stopper og stikker sin hånd forsigt ned til Antonio, det skal sige han rakte faktisk sin hånd ned så antonio kunne snuse til ham, men Antonio bakkede af, jeg lagde mærke til han krummede ryggen og havde halen klemt ind mellem benen, og så knurrede han af manden... det har jeg ALDRIG hør ham gøre før, og tænkte bare, hvad sker der lige med min hund, han plejer vær glad og snakke med alle der overhovedet gidder snakker.... nogen hjælp at hente her... hvad gør jeg ??? er det typsik for en Berner ? eller er Antonio kommmet på et sidespor ?
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 175
Hvis han er ved at blive kønsmoden.
Bare du ikke tvinger ham til at snakke med folk han virker usikker på, så skulle han gerne blive normal igen.
Dolf har lidt af det samme.
Folk han har mødt før, blev han pludselig bange for.
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 24
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 563
Berner er jo også en meget reserveret hund - så det er nok bare deres natur og Antonios naturlige reaktion at beskytte dig for den store stygge mand ;o)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 29
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 280
Til Jane k. han gjorde det igen idag dog uden at knurre, men han trak sig bare tilbage med krum ryg og halen klemt ind mellem benene, og det var igen en mand der forsøgte at få kontakt med ham.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 29
jamen det er ikke spor rart at ens hund som man synes er den blideste i verden pludselig bliver rigtig gal. Den hund som ens datter kravler rundt om og som giver knus og kram til hendes elskede Panter. Men jeg ved han aldrig kunne gøre mine børn noget. Men de fleste gæster vi får bliver jo nærmest overdænget med kærlighed fra Panter. Han sætter sig gerne på folks fødder så han er sikker på at de ikke kan gå nogen steder, men lige nusse ham lidt. Men nogle, og det er altså kun mænd, er han bare sur på. Knurrer og gør af dem. Der er især en mand, en af min mands venner.. ham er han bare sur på. Og det plejer da at gå over når de kommer inden for hegnet. Men ikke denne mand og også få andre. Men tanken om at han måske kan finde på at bide en dag er da frygtelig, så jeg trækker ham gerne væk og når de har været her lidt så går det også fint.
Men det er mærkeligt med Antonio. At han sådan krummer ryg og gemmer halen mellem benene. Jeg håber at det bare er en periode han skal igennem.. og at den snart er ovre
Held og lykke til jer..
adfærds ændring
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside