849 visninger
|
Oprettet:
16. okt 2005 Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Pro-Nature {{forumTopicSubject}}
...ja...man bliver tit "smittet" herinde...hehe... ;o)
Men en person herinde fra...(...må man skrive navne..??)...fortalte mig, at hun havde købt Pro-nature til sine dejlige hunde....og jeg bliver jo straks nysgerrig og har købt 15 kg Pro-nature i dag...(...selvfølgelig ude fra Hjørring dyrehandle..)...
Hundene elsker det...dejligt...!
Men mit spørgsmål er så...(...til jer kloge hoveder...hehe...)...er Pro-nature ligeså godt som Acana...det som jeg brugte før...??
...for Pro-nature er lige liiige 200 kr ca billigere end Acana....KÆMPE fordel... :o)
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 21
Korn er ren fyldstof, hunden kan ikk omsætte det i maven så det ryger bare ud igen, tilgengæld kan det give allregi...
Mvh
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Okay...mange tak for dit svar...jeg vil kigge på posen i morgen....og se om jeg kan blive lidt mere klog på det....
jun 2008
okt 2005
En aftale....jeg skriver det herinde... :o)...eller måske der kommer flere svar... :o)
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 647
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 11
Det hjalp da vi gik over til nogle andre mærker. Han var ellers helt vild med det. Det gode ved Pro-Nature er, at det er ren kylling og ikke affaldsstoffer efter fjerkræ der er i, som det er i mange andre fodermærker. Ville gerne ha`fortsat med det, men bedre han fik lidt sul på kroppen.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
jun 2008
Jeg kan heller ikk holde sul på kroppen af min Cato, derfor giver jeg ham ACANA SPORT, da den indeholder 23% fedt. Jeg regner med at det bliver bedre når han er helt udvokset, så jeg må hellere vente med at give ham pro-nature.
Men min Lab og min Skotte kan sagtens få det, da de er rigeligt fede.
aug 2006
aug 2006
http://www.bmgruppen.dk/pronature/
Håber i får fornøjelse af det.
jun 2008
Men blev da temmelig skuffet, da jeg læste det.
De skriver "NO CORN" men hvis man læser hvad de indeholder, så er der enten Hvede, majs, havre eller byg i..
De skriver at til hunde med allergi har de erstattet hvede og majs med havre... som om det er bedre... korn er da korn... og det hører ikk hjemme i hundefoder..
Kødindholdet svinger fra 13% til 35%.. ikk så godt som acana som har et kødindhold på 60%, men dog bedre end mange andre hundefoder.
Der hvor jeg har min største bekymring er hvorvidt jeg får fældende hunde igen.. Efter at jeg skiftede til acana har jeg ikk haft hundehår i huset. og vi har altså 3 hunde.. jeg vil gerne bibeholde de smukke ikke fældende hunde.
mvh
Anette
aug 2006
okt 2005
Tørret kyllingekøb (min 21%), malet ris, malet hvede, majsgluten, kyllingefedt, ris, naturlige hørfrå mv....
...og ACANA indeholder ikke følgende:
- Indeholder IKKE Soya
- Indeholder IKKE Gluten
- Indeholder IKKE Hvede og Majs
- Indeholder IKKE Farvestoffer, tilsætningsstoffer eller GMO materiale
...og hvede og gluten er bl.a. bandlyst da det fremmer allergier og er et fyldstof med lav optagelighed....(fundet inde på deres hj.side..)
Jeg brugte også Acana Sport før...da min Carlo har lidt svært ved at tage på....og mon ik at det bliver Acana igen...når den nye pose er tom.... :o)
jun 2008
Såfremt de forbliver pæne i pelsen og ikk går og smider pels hele året.
aug 2006
Pro-Nature
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside