{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalktilskud
  • #1   17. aug 2008 Det tror jeg også. Men Kenzo vil meget sjældent spise ben. Så derfor tror jeg han skal have noget mere kalk.

Han spiser næsten aldrig ben. Selvom han er blevet fastet dagen før, og bliver tilbud benet flere dage i træk.

Han får ben fra lam og ko (ribben)

• #2   17. aug 2008 Den hund er sær smiley

• #3   17. aug 2008 Ja, han løber om hjørnerne med os.... -han aner ikke hvad der er godt... Tsk tsk..

• #4   17. aug 2008 prøv med nogle grisehaler og kyllinge/kalkun halse - der er også knogler i, det kan være det glider lettere ned !

• #6   17. aug 2008 Tsk, Tsk ham Kenzo er noget for sig selv, den mest umulige hund jeg kender, når det gælder mad. men ellers er han jo sød.

• #7   18. aug 2008 Lars M: Ja, er klar over at det ikke er forsvarligt at rå fodre når han ikke får det kalk han skal have.

Generelt er han er MEGET kræsen/sær hund hvad mad angår. Sådan var det også da han fik tørkost, han kunne sagtens gå nogle dage uden at spise.
    -så mad er altså ikke dét der tænder ham, så at han skal arbejde for føden i form af et kødben, huer ham ikke... smiley

Freia & Nova: Han får både ben fra lam og ko..

• #8   18. aug 2008 Freia & Nova: Han får kylling, en hel, delt ud i lidt mindre stykker. Nogle gange spiser han det... Det er ikke altid det passer ham. Men så får han det tilbudt dagen efter også...-der glider det heller ikke altid ned...

-han er lidt et fjols hvad mad angår.....Det gør sq moaren lidt trist smiley

• #10   18. aug 2008 vil godt lige sige at Michelle B hun pylre ikke om Kenzo men prøver bare at få ham til at spise, jeg tror de prøver alt, da han er udstillings hund og ikke kan tåle at tabe sig, så ved de snart ikke hvad de skal stille op med ham. derfor spørg hun om I ved hvad hun kan gøre, jeg ved det ikke bare jeg viste det, for de har virkelig prøblemer med at han ikke vil spise.

• #12   18. aug 2008 Christa: He he, måske var det en idé at faste ham noget længere inden han får ben. Men han taber sig hurtigt, og som Helle siger må han ikke tabe sig mere, da han er liiiige i det mindste.. -Efter standarten....

Ved I om kalkindholdet i Kanavit er nok at suplere med, i de perioder han ikke spiser benene? (Han får kanavit 3-4 gange om ugen) Ellers må jeg lige i hundebiksen i morgen og købe noger ekstra kalk.

Helle: Ja, jeg prøver mit bedste.. Og nu har vi jo tilmeldt 4 udstillinger, så der skulle han meget gerne se nogenlunde ud.. smiley

Lars: Jeg mener nu er barf er vejen frem for Kenzo. Han har aldrig været pænere, og har trods alt taget et par kilo på siden vi stoppede med tørkost. Men kan kun give dit ret i, at det ikke er forsvarligt, hvis man ikke kan dække den manglende kalk fra benene med noget i pulverform?

• #13   18. aug 2008 Christa: Ved du om man kan købe groft hakket kød (nærmest kød stykker) tilsat knuste ben? Mad fra Dxp kan han ikke lide, jeg tror det er fordi det er for udiffenerbart, altså for "slattent"...

• #16   19. aug 2008 mine hunde vil heller ikke rører det mad fra barfcenteret det er smådt og smattet og lugter grimt jeg har 3 hunde der spiser næsten alt bare ikke det derfra og fasanskrog.

Kommentér på:
Kalktilskud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce