Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalktilskud ??
  • #2   27. aug 2007 Nej det får den ikke via sit foder - jeg BARF fodrer og på det sidste har han haft lidt problemer med at han prøver at sluge benene hele eller graver dem ned, derfor skal jeg give ham den kalk han har brug for via et kalktilskud i stedet for rå ben - jeg søger en som ved hvor mange gram pr kg kropsvægt en voksen hanhund skal have !! På forhånd tak.

• #3   27. aug 2007 jeg køber noget kalk til hunde på apoteket, der står fodermængden på. den er lidt slidt, men jeg tror der står 1/4 g pr kg hund.

• #4   27. aug 2007 ok tak - jeg tjecker hvad de har på apoteket, min dyrlæge sendte mig i matas men der havde de kun mælkesurt kalk og det skulle blandes med fosfersurtkalk og det havde de ikke og kunne ikke skaffe, og de kunne heller ikke hjælpe mig med mængden osv.

• #5   27. aug 2007 Theis og trine - ja det er fint med alt det tørfoder, men Tyson tåler ikke det meste tørfoder, han får røde hævelser mellem poterne, allergi, men når han får BARF kører ALT problemfrit - det er tydeligt at mærke at med BARF er hans imunforsvar MEGET bedre! Så ikke mere snak om tørfoder tak - hold venligst denne tråd ren omkring emnet som er kalktilskud, tak

• #6   27. aug 2007 Lasse....det man kan købe som pulver ved de almindelige dyrehandlere er blandet i rette forhold, samt der står på, hvor meget din hund skal have.

• #7   27. aug 2007 jo selvfølgelig - jeg er meget taknemmelig for hjælp, det er jo derfor jeg spørger - men jeg spørger om kalktilskud, jeg er ikke interesseret i at høre om tørfoder og hvorvidt jeg bør give ham tørfoder osv - det har jeg været igennem for længst. tak.

• #8   27. aug 2007 janie f - ok tak, jeg prøver dyrhandelen så - synes ikke jeg kunne finde noget på nettet hvor man kunne bestille direkte eller se forholdet, men det ved de vel i dyrehandelen så - hvis man ellers kan regne med dem.

• #9   27. aug 2007 Lasse......Jeg ved min Bonnie Dyrehandler her i Albertslund har det.

Har de det ikke hos dig, så spørg om de eventuelt kan bestille hjem til dig.

De små har ikke altid alt liggende, men jeg oplever de gerne bestiller :o)

• #10   27. aug 2007 lasse
    hvorfor tror du han mangler kalk, de får jo kalk gennem kødet også... de optager ikke særligt meget af det fra benene, så hvis han bare får varieret kød burde han ikke mangle... man skal også passe på med at give for meget tilskud...

• #12   27. aug 2007 ved min dyrlæge har det, skal selv til at købe det

• #13   27. aug 2007 OK MANGE TAK FOR HJÆLPEN !

Kommentér på:
Kalktilskud ??

Annonce