{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Så skete det igen - Epileptisk anfald. {{forumTopicSubject}}

Ja, klokken 2:30 i nat, fik han et slemt epilepsianfald - Slemmere end det første han fik - Eller divs, det første VI så. Det varede nogle minutter, og bagefter rejste han sig, men væltede konstant. Han var blind, lige i de minutter - Og da han så endelig, lidt tid efter kunne se, fik han øje på Fie og jeg, og så longerede han helt vildt.

Det gør simpelthen så ondt. For nu ligger han bare fuldkommen smadret inde i sengen. Mor ringede til dyrlægen, og forklarede det hele - Han kender Lucas - Han har behandlet ham for problemer med hjertet og nyrene. Og han siger, at det vil blive problematisk at behandle ham medicinsk pga. de problemer meed hjertet og nyrene.. Nu snakker min mor om at lade ham få fred, da det tager hårdt på os alle, og især lille Lucas.

Jeg kan slet ikke bære tanken.Han er jo min lillebror smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det igen - Epileptisk anfald.
Kommentér på:
Så skete det igen - Epileptisk anfald.

Annonce