548 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sparegrisen"
Sparegrisen
Jeg har oprettet en ny gruppe; for dig der har en masse gode sparetips du gerne vil dele med andre. og for dig der ønsker tips til, at få lidt mere luft i økonomien. Det kan være alt fra billige madr...
Jeg har oprettet en ny gruppe; for dig der har en masse gode sparetips du gerne vil dele med andre. og for dig der ønsker tips til, at få lidt mere luft i økonomien. Det kan være alt fra billige madr...
Skrevet af: * - 17. jun 2010
Nevøen ville købe Rosa.
Jeg er så heldig at have en nevø på 6 og en niece på 4 der begge er meget glade for hundene. Hvor glad fik jeg at se i weekenden. Familien er på besøg og skal overnatte. Rosa er hoppet op i sofaen...
Jeg er så heldig at have en nevø på 6 og en niece på 4 der begge er meget glade for hundene. Hvor glad fik jeg at se i weekenden. Familien er på besøg og skal overnatte. Rosa er hoppet op i sofaen...
Skrevet af: Deltidskøbenhavner - Bjergged på nye eventyr. - 19. jun 2013
7 December, låge 7.
D 7 December er nået, Og sparegrisen er blevet tømt, hele 2350 kr havde jeg sparet op i mønter O_o :) Det er bare de 1-2-5-10-20 kr jeg har smidt i her i år :) Dagens historie må være Piotr der r...
D 7 December er nået, Og sparegrisen er blevet tømt, hele 2350 kr havde jeg sparet op i mønter O_o :) Det er bare de 1-2-5-10-20 kr jeg har smidt i her i år :) Dagens historie må være Piotr der r...
Skrevet af: Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli - 7. dec 2016
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 220 Svar: 1.227
(link fjernet)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
Sparegrisen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside