1.215 visninger
|
Oprettet:
2 hvalpe på en gang? {{forumTopicSubject}}
Da vi var ude og kigge og købe Molly havde de også en anden skøn hvalp som vi var helt vilde med.. Hun var afsat. Har så skrevet lidt frem og tilbage med opdrætter som fortæller at efter denne hvalp blev hentet aflevede de nye ejere den 24 t efter.
Jeg vil nu vildt gerne købe den også.. Men er det en god ide med 2 hvalpe på en gang?
Jeg arbejder kun 14 dage på en måned så tiden er der masser af. Jeg bor på gård så vi har osse masser af plads..
Hvad syntes i ?
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
Min svigerinde fik deres hunde på samme tid, hvilket de bestemt ikke vil anbefale nogen... Det kræver virkelig meget arbejde
Vi fik først Freia og da hun blev 1½ år, så fik vi Nova.. Så Freia fik lov til og blive hvalp... Det kan jeg varmt anbefale.. For Freia har lært Nova mange ting..
Jeg vil aldrig selv få to hunde på samme tid og heller ikke anbefale det..
Man skal bare tænke på... 1 hvalp kan være svært, specielt når man kommer til lømmel alderen og 2 det er så bare dobbelt. For og få et specielt bånd med dem, så skal du til hundetræning med dem hver for sig og gå ture hver for sig...
Alle de her ting, skal man selvf. også, selv om man får hund nr. 2 på et senere tidspunkt, men så er den 1 mere rolig og det er nemmere og gå med begge to
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
Hvis det bliver til noget har jeg self tænkt mig at gå tur med dem hver for sig og træne hver for sig osv
Jeg skal snakke med opdrætter lidt senere og så må vi se..
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
nov 2007
nov 2007
2 hvalpe på en gang?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside