{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

2 hvalpe på en gang? {{forumTopicSubject}}

Da vi var ude og kigge og købe Molly havde de også en anden skøn hvalp som vi var helt vilde med.. Hun var afsat. Har så skrevet lidt frem og tilbage med opdrætter som fortæller at efter denne hvalp blev hentet aflevede de nye ejere den 24 t efter.

Jeg vil nu vildt gerne købe den også.. Men er det en god ide med 2 hvalpe på en gang?

Jeg arbejder kun 14 dage på en måned så tiden er der masser af. Jeg bor på gård så vi har osse masser af plads..

Hvad syntes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hvalpe på en gang?
  • #1   15. sep 2008 Lige en forklaring smiley
    Min svigerinde fik deres hunde på samme tid, hvilket de bestemt ikke vil anbefale nogen... Det kræver virkelig meget arbejde

Vi fik først Freia og da hun blev 1½ år, så fik vi Nova.. Så Freia fik lov til og blive hvalp... Det kan jeg varmt anbefale.. For Freia har lært Nova mange ting..

Jeg vil aldrig selv få to hunde på samme tid og heller ikke anbefale det..
    Man skal bare tænke på... 1 hvalp kan være svært, specielt når man kommer til lømmel alderen og 2 det er så bare dobbelt. For og få et specielt bånd med dem, så skal du til hundetræning med dem hver for sig og gå ture hver for sig...

Alle de her ting, skal man selvf. også, selv om man får hund nr. 2 på et senere tidspunkt, men så er den 1 mere rolig og det er nemmere og gå med begge to smiley

• #2   15. sep 2008 Tak for jeres svar smiley Jeg tænker grundigt over det.

Hvis det bliver til noget har jeg self tænkt mig at gå tur med dem hver for sig og træne hver for sig osv smiley Jeg har en nabo der har gjort det med god erfaring. Jeg ved der ligger meget arbejde i 2 hvalpe.. især i lømmelalderen.

Jeg skal snakke med opdrætter lidt senere og så må vi se..

• #3   15. sep 2008 Har ikke prøvet det, men har hørt at det er MEGET risikabelt, af samme grund som de andre skriver, og fordi de kan rotte sig sammen mod dig...

• #4   16. sep 2008 Helt enig sandie smiley

• #5   19. sep 2008 wilhelmina M : Det lyder godt.. Vi valgte også at hente hende og der er bare INGEN problemer selv om de er nogle banditter smiley

• #6   19. sep 2008 Ja meget smiley Og jeg syntes bestemt de lærer af hinanden.

Kommentér på:
2 hvalpe på en gang?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce