Piger/kvinder alene med hund

Piger/kvinder alene med hund

Medlemmer: 43
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  date møder hund
  • #1   16. sep 2008 Hvis han overhoved ikke kan lide dyr, tvivler jeg stærkt på at det vil fungerer.

Han behøver ikke at elske hunde, men skal kunne leve med at Mickey hører med i pakken og at der skal bruges tid på ham og div aktivteter med ham (træf, hundetræning, lufteture osv )

• #2   16. sep 2008 syntes bare at hvis de ikke kan lide hunde, så syntes de ofte at hunden er en belastning og så bliver jeg ret stresset fordi jeg føler lidt at jeg skal passe ekstra på hvad macho gør..

og det er bare ikke rarat syntes jeg

• #3   16. sep 2008 kan også mærke at hvis jeg møder en fyr der kan lide hunde, så kan jeg allerede bedre li ham end de andre he he

• #4   16. sep 2008 Nynne:

Ja, hvis han ææææslsker hunde, er det bare perfekt :oP

• #5   16. sep 2008 Så tror jeg nok ikke han kommer så langt som at blive en date.... gider ikke den diskussion mere... den har jeg været igennem mere end én gang....

• #6   17. sep 2008 he he meget godt at høre fra en der er "garvet" på ømrådet annelise:) bare irriterende hvis han er super på alle andre områder.. men vil find mig en der ELSKER hunde som også syntes at det er hyggeligt at hunden kommer op i sengen og putter om morgenen

• #7   17. sep 2008 Ja, det er vel en pakkeløsning lissom med børn... mine dyr kommer ihvert tilfælde før en mand.. så interessante er de trods alt heller ikke...

• #8   17. sep 2008 ja helt bestemt.. der er sku ikke nogen fyr der kan komme før macho.. han er den eneste "mand" i mit liv jeg kan stole på he he..

tror måske os det er nemmere for ældre mænd at acceptere denne pakkeløsning end for unge fyre..

• #9   17. sep 2008 Ældre mænd er desværre for det meste uinteressante... men ang. de yngre ved jeg da fra mine døtre, at de ikke har haft problemer med hensyn til deres dyr... nærmest tvært imod... (den ene har 2 katte, den anden en dalmatinerhund)
    Anyways... Luka er osse den bedste mand i mit liv... vi sover så godt i ske.... nej det hedder det vel ikke når det er ryg mod ryg.... men det gør vi altså... :o)

• #10   17. sep 2008 he he os mig og macho, han varmer mig om natten smiley han beskytter mig, han er altid glad for at se mig, han kune aldrig finde på at forlade mig, han vil altid gerne lave noget sammen med mig.. ja hvad mere kan man ønske sig af den man bor sammen med smiley

• #11   17. sep 2008 Næ, det er jo bare "The Perfect Match" og hvem kan slå den, 2-benet eller ej... hi hi

• #12   17. sep 2008 Har også sagt at Mickey er manden i mit liv smiley

• #13   22. okt 2008 mine hunder kommer først , kan ham ikke lige hundene så er ham " glemt"...

jeg har købt mine hunder og skal gi dem et godt liv uansett hvad , det er jo jeg som har ansvaret at de får et godt liv...

de er mit alt og et !!!

Kommentér på:
date møder hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce