{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Kennelhoste... {{forumTopicSubject}}

God morgen :o)

Jeg er bange for at Rosa er ved at få kennelhoste. Hun er en smule forkølet, kaster lidt op engang i mellem men hoster ikke rigtig!

Har fået at vide at det er bedst de selv bekæmper det, og ikke skal have medicin mod det så længe det er en mild form! Har i nogle råd omkring det, og er det bare en gang sludder jeg har hørt?? :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kennelhoste...
  • #1   25. sep 2008 Jeg ville også smutte forbi dyrlægen. Samson har lige overstået en omgang kennelhoste, han kastede ikke op, men havde bare en tør hoste. Idet han er hvalp, ville jeg slet ikke tage nogle chancer, da jeg har hørt at kennelhoste kan udvikle sig til lungebetændelse som er særlig farlig for hvalpe.

    Samson var ikke snottet, han havde kun hosten og derfor så vi tiden an (en uge) og hvis det var blevet værre skulle han have haft antibiotika. Hosten gik heldigvis over.

    Det giver utrolig meget ro i sindet lige at få hunden tjekket. Derudover må hunden jo ikke være sammen med andre hunde, hvis den har kennelhoste. Så få det tjekket smiley


  • #2   25. sep 2008 Tak for svarende :o)

    Da vi kom hjem i dag kastede hun op 6 gange og havde det virkelig skidt - så vi hastede ned til dyrlægen! Hun fik 3 indsprøjtninger, og det skulle så hjælpe :o) MEN, hun må ikke få mad i et døgn... Stakkel :o)



  • #3   25. sep 2008 Stakkel smiley Hvad var diagnosen?

  • #4   26. sep 2008 Der var ikke rigtig nogen... De vidste ikke om det "bare" var en slem gang forkølelse, eller om hun havde fået noget hun kunne tåle!

  • #5   26. sep 2008 Hmm stakkels Rosa..
    Poxy har fået kennelhoste, og dommen er ngen hundekontakt i op til 3 uger eller så længe han hoster... ØV og så har han fået pinicilin forebyggende for at han ikke skal få lungebetændelse.
    Han kastede op i vores seng til morgen... Mums


  • #6   26. sep 2008 Ej hvor trist - så går der lang tid før de kan lege sammen igen :o(

    Men jeg sys også at der var en sidst der sagde at deres hund lige havde været syg ( Benny evt?? ) og det kan jo være at han ikke har været helt ovre det og så smittet dem?

    Hun har også lige kastet op imens jeg skriver dette :o(


Kommentér på:
Kennelhoste...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce