{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Sund! :D {{forumTopicSubject}}

Kæft hvor er jeg bare blevet sund, har jeg lige opdaget! smiley
Lige siden jeg er startet på den nye skole, er vægten bare røget ned og humøret op smiley Det er fordi, før, så boede jeg 5 min fra skolen, som der ikk gav så meget motion + jeg boede langt væk, hvor jeg blev kørt i skole. Nu cykler jeg vær dag ca 20 km i alt! ö (10 km der hen + tilbage) og jeg havde aldrig troet at jeg ville finde på det! xD
Før, så i fritkvarterene, kunne man ikke lave andet end at gå i byen. Og hva laver man i byen.....? - Man spiser kebab og bruger sin penge på tøj (Blev også fattigere :b) Men nu! - Vært fritkvarter er vi udenfor, og er utrolig glad for min sunde veninder smiley Nu spiser jeg min madpakke istedet for at spise fastfood, og jeg løber rundt i skolegården og har det sjovt smiley
+ Alle er bare så søde! smiley

Er glad for at jeg flyttede ^^ smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sund! :D
Kommentér på:
Sund! :D

Annonce