BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor køber jeg foder ?
  • #1   9. okt 2008 Sara: En fordel vil helt sikkert være at prøve at få nogle gode kontakter og gode aftaler med slagterier.. Det er klart den billigste løsning... Men ellers er der også rigtig hundemad og barfcenter som de andre skriver.. Samt tilbudsvarer i supermarkederne.. smiley
    Jægere kan man jo også prøve at tage kontakt til...
    held og lykke med søgningen..

• #2   9. okt 2008 mange tak

• #4   9. okt 2008 Marie : altså på slagteriet ?

• #6   9. okt 2008 Det kød jeg henter hos slagterierne er ofte i bedre kvalitet end det jeg har prøvet hos diverse forhandlere + at det erlaaangt billigere..

• #10   9. okt 2008 jeg har lige et spørgsmål når i nu køber hos slagteren laver i det selv det er skal i eller giver i det bare som det er?

• #12   9. okt 2008 Marie: Det er jo et faktum, at slagtere ingen krav skal opfylde mht. deres kasserede kød og at dansk produceret barfmad skal overholde nogle temmelig skrappe krav (jvf. tråden om fødevarekontrollen og kategori 3 varer).

Selvfølgelig findes der masser af slagtere, hvor det kasserede kød, der sælges til hundefoder ikke er råddent. Tom gjorde bare opmærksom på, at man skal være.. ja.. mere opmærksom ved slagteren. Derudover kan man jo være heldig at gøre en god handel og det er jo ikke at foragte smiley

• #19   10. okt 2008 Og ENDNU en gang går en tråd ud på at forherlige et barf-center og få andre fodermuligheder til at fremstå som værende af dårlig kvalitet...

Jøsses, hvor bliver dette dog hurtigt ensformigt!

Kommentér på:
hvor køber jeg foder ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce