{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

hvalpe sælges {{forumTopicSubject}}

er der ingen der vil købe en sød hundehvalp. se i mine annoncer. der er endnu ikke nogen der har bestilt eller købt en hundehvalp. syntes selv det er utroligt når de er så billige, og de er så søde og kære som de er.. og de er salgsklare om 2 uger.. og jeg kan ikke selv beholde alle sammen, desværre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe sælges
  • #1   11. okt 2008 Bare et forslag... Det er billederne der sælger...
    Så du må frem med kameraet og tage nogle flere billeder af det du vil sælge - altså hvalpene. Jo flere jo bedre - og helst enkeltvis, så man tydeligt kan se hvordan hvalpen ser ud.

    Held og lykke med salget! :o)

    PS
    Følger der en sundhedsbog med til hvalpene? Det var måske værd - det er ikke så dyrt og så er de nye ejere sikre på at hvalpene er sunde og raske. Kræver jo blot et besøg ved dyrlægen lige inden de er salgsklare.


  • #2   11. okt 2008 Ja det kan være farligt at avle nu, hvis ikke man har en race som er pobulær.. er bange for at markede i dk er ved at være mættede.. Håber det bedste for dig mht salget af de kære små:-)

  • #3   11. okt 2008 nete: tusind tak for rådet. er det ok hvis jeg kopiere noget af det, over til min annonce.

  • #4   12. okt 2008 ...du skriver i din annonce - søger nyt hjem...
    Lyder mere som en omplacering af en ældre hund - ikke en hvalp der skal flytte hjemmefra og ud og møde verden. Men ja - vil give Nete ret. En god annonce betyder ALT! Det er jo det første indtryk en køber får af dig, som opdrætter - og følgelig af hvalpene... :o)
    Så det skal bare være godt!!!


  • #5   12. okt 2008 Anne Julie - det har intet at gøre med at der er mange hvalpe til salg... Håber da godt nok ikke folk køber den første og bedste de finder!!!
    Det er vel racen og dermed det formodede sind hvalpen vil arve, så man har en ide om, hvilken hund man får.


  • #6   17. okt 2008 Der kom gang i salget hva?!
    Dejligt - og held og lykke med det! :o)


Kommentér på:
hvalpe sælges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce