{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kemisk kastration
  • #1   13. okt 2008 Vidste slet ikke sådan noget findes.. :o) smart!

Hvordan kan det være i vil kasterer ham?
    Ja, held og lykke med det.. smiler..

• #2   13. okt 2008 Grunden til vi vil kasterer ham er fordi han ikke kan med fremmed hanhunde,vi har dog trænet meget med ham i et år og det har dog virket,men nu synes vi at vi ikke kan komme længere med træning ang. dette med andre hanner.

Og vi er blevet forslået en kemisk kastration da det kun virker op til 6 måneder,og der har vi en mulighed for at se om det har en virkning,overfor andre hanner.

Tror desværre han har arvet lidt fra hans far og farfar,men sådan er det jo smiley

Vi kan se om den har en virkning,da Draco er meget tæve glad,kæben klappere og savlet står ud af munden på ham,hvis der er en tæve der har tisset et sted,og går det væk ved vi har en virkning... men vi håber mest på at han bare kan gå på fortovet og lade den anden hund på den anden side være uden at skulle rejse bøster og gø meget..

• #3   13. okt 2008 jeg tror ikke det her noget med kastration at gøre, der er bare nogen hanhunde der ikke kan sammen med andre hanner og det er ganske naturligt.

• #5   13. okt 2008 Vi forventer ikke at Draco kan lege med andre hanner eller vi kan tage ham med i hundeskov slet ikke.

Det vi håber på er at det kan dæmpe det lidt så han ikke regere så voldsomt på andre hanner når vi går tur.
    Mener at vi kan gå på fortovet og en anden han på den anden side af fortovet uden Draco spasser ud det er det vi håber på,vi har ikke behov for at han kan lege med ikke kasteret hanner,da han har de legekammerater han skal have.

Og ja så kan vi vel håbe på at vi kan slå to fluer med et smæk smiley så det med tæver går lidt væk han stresser jo vildt meget bare han kan lugte en tæve så vil han fremad..

• #6   13. okt 2008 Hvis vi vidste hvor voldsomt det ville blive var han kasteret for1½år siden men vi fik hele tiden af vide at det kunne trænes væk,så det ikke ville blive så slemt..
    Men efter vi har trænet 1 år fokuseret(staves) på dette og ikke rigtig føler vi kan komme længere end vi er,vil vi give det en change..

Problemet er stort med andre hanner,for jeg kan ikke gå tur med draco da jeg ikke kan holde ham,hvis der kommer en anden hanhund.. Og nogen siger,jamen så gå den anden vej det er ikke altid lige nemt,vi bor i en meget lille by hvor hver anden har en eller to hunde,og vi har prøvet at undgå men er der mørkt så kan der nemt komme en med en hund omkring hjørnet og så har vi problemet hvis det er mig der går med ham..

Draco har dog en bold han vil gøre alt for den for han nogen gange lov til at gå med når vi går tur da han så ikke altid spasser så meget ud.

• #8   14. okt 2008 Laura S
    Det lyder godt, hvor gammel var Arnold da i fik ham kemisk kastreret?

• #10   14. okt 2008 hehe det tror jeg ikke jeg fortæller min fyr hehe,han er også typisk mand og ikke meget for at bollerne skal klippes smiley
    Okay,men der er ikke andet for end at vente og se om det har nogen virkning på draco.. vi skal være ved dyrlægen kl 15..

Hvor lang tid gik der før i kunne se virkningen?? Draco skal ha en sprøjte i dag og så en om 14 dage.

• #12   14. okt 2008 det har min kæreste snakket om at få gjort,men ved ikke lige helt hvordan jeg skal forholde mig til det hehe.. hvis det vil gøre så draco fysisk ikke vil mærke forskel kunne jeg måske kunne gå med til det,men vil det ikke forvirre andre hunde? tænker at han jo ikke dufter af hanhund men har bollerne?

• #13   17. okt 2008 Nogen der har kasteret deres hanhunde???

Draco er i dag begyndt at spise mere,vi gav ham til morgen det han plejer at få,men han blev stående ved madskålen og ville ha mere,gav ham så en hel mere..

I aftes gav jeg ham en hel som han plejer at få,men han ville ha mere så gav ham en halv mere..

Så i alt har han fået 1.5 bøtte mere end han skal på en dag... er det normalt når de bliver kasteret? Draco er jo igennem en kemisk kastration (skal have den sidste sprøjte om 1.5 uge)

• #14   17. okt 2008 Oskar er kastreret og tog hurtigt 5 kg på (fra 35 til 40) Ifølge dyrlægen er det meget normalt med øget appetit efter kasteration, men da de hormonelle - ændringer samtidig gør at stofskiftet sænkes skal man passe meget på at hunden ikke bliver overvægtig. Nogle hanhunde skal faktisk have 30% mindre kalorier pr dag for at holde vægten!!!

Oskar har smidt de ekstra kilo ved at skifte til RC SatietySupport - indeholder en del fiber, så hunden bliver mæt. Vi har prøvet flere slags ligth produkter uden vægttab.

• #15   18. okt 2008 okay.. så må vi lige se tiden an.. og bliver han ved sådan så må vi gå over til et andet foder hvor han føler mere mæthed..

Kommentér på:
kemisk kastration

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce