{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

heej( må jeg måske låne?) {{forumTopicSubject}}

heej jeg ville så gerne have en gravhund mere efter min egen wimpy men vi har ikke nogen tæve at bruge så vis jeg måske må låne jeres tæve i et par måneder og at i selv vil have resten af hvalpene så skriv gerne til mig..
spørgsmål er også altid velkommen:)
jeg vil nemlig kun have en af hvalpene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heej( må jeg måske låne?)
  • #1   15. okt 2008 Hej,
    Det synes jeg måske lyder lidt mærkeligt i mine ører?
    Mon ikke der var en der ku bruge din han til parring?
    Og derved få en hvalp


  • #3   15. okt 2008 Tylle - hvad har du gang I?

    Er det fordi jeg sendte dig en privat besked - omkring reglerne i gruppen om stemme tiggeri i sine udfordringer ???


  • #4   16. okt 2008 tror det blir svært at finde nogen der vil lægge tæve til...

    som det ser ud for tiden, har folk svært ved at komme af med de hvalpe der er.
    og det er både med stamtavle, rygundersøgte forældre, brugsprøvede forældre og hele moletjavsen.

    din har hverken stamtavle eller er brugsprøvet... så hvalpe efter ham bliver nok mindst lige så svære at komme af med som de andre hvalpe.


    men sød ser han ud smiley


  • #5   16. okt 2008 Helt ærligt giver Pia ret, man låner da ikke bare sin hund ud i et par måneder. Med hensyn til stemmetiggeri, så har Pia da også fuldstændig ret, i reglerne står der at stemmetiggeri ikke er tilladt. Hvad er det værd at vinde en udfordring, hvis man har bedt andre om at stemme, intet!!! Synes da også, at dem som ikke kan stå inde for reglerne som Pia har lavet, skulle oprette deres egen gruppe, der er da ikke andet for, bare lidt træls, men tror nu at de fleste bliver i denne her gruppe som ellers kører upåklageligt. Godt gået Pia med så mange i gruppen.
    KNUzzz fra Storvorde


  • #6   16. okt 2008 nu skal vi ikke kaste mere med mudder, men jeg synes det fejt, først kommentere herinde, og sidenhen ikke vende tilbage og argumenterer, hvorfor man sviner mig til som man gør!!

Kommentér på:
heej( må jeg måske låne?)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce